Een echte woker doet de doos überhaupt niet open.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
De woke versie van Wie is het, is onspeelbaar.
Helemaal als je het speelt met een woke iemand.
Bij de vraag of het een man is heb je al een probleem
Ga dammen.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:20 schreef Sfancta het volgende:
Vanmiddag 'wie is het?' gespeeld, maar de wokeman in mij voelde zijn maag omdraaien.
Waarom is er geen genderneutrale versie?
Antiklacht: Hasbro een kwade mail gestuurd. Ben niet van gediend.
Schuimbekkend pisnijdig!quote:Op maandag 25 juli 2022 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga dammen.
Wit begint. Zwart wint. Woehaha.
Ook dat heet gewoon Catan tegenwoordigquote:Op maandag 25 juli 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Daarom weer de Kolonisten van Katan spelen.
Weet ik. Het is inderdaad te triest voor woorden.quote:
Dus jij wil mensen buitensluiten? Lekker racistisch ben jij.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:20 schreef Sfancta het volgende:
Vanmiddag 'wie is het?' gespeeld, maar de wokeman in mij voelde zijn maag omdraaien.
Ben niet rasiesquote:Op maandag 25 juli 2022 19:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus jij wil mensen buitensluiten? Lekker racistisch ben jij.
Vind je dat lekker om te doen meid?quote:Op maandag 25 juli 2022 20:47 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik voel me wel fijn als ik met je moeders tepels speel.
Ja meid dat vind ik helemaal het einde. Daarna steek ik mijn middelvinger in haar poesje. En dat vindt zij weer lekker.quote:
Misschien vinger je wel de placenta van mij nog meid. Vind fijn en mooi idee.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:49 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja meid dat vind ik helemaal het einde. Daarna steek ik mijn middelvinger in haar poesje. En dat vindt zij weer lekker.
Das met dammen inderdaad precies tegenovergesteld als in het dagelijks leven. Bijzonder is dat!quote:Op maandag 25 juli 2022 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga dammen.
Wit begint. Zwart wint. Woehaha.
Ja maar dat komt omdat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:49 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja meid dat vind ik helemaal het einde. Daarna steek ik mijn middelvinger in haar poesje. En dat vindt zij weer lekker.
Meid je quote jezelf, ging wat mis met de tabbladenquote:Op maandag 25 juli 2022 20:55 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je ook niet helemaal goed bij je hoofd bent.
Een wannabe. En iemand die totaal niet origineel is en dat van anderen afpakt.
Ik wacht op de dag dat je weer vertrekt van fok Sfancta. Dat zal een mooie dag voor mij worden. 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈!!!!!
Daaaaaag.
Meid er is wat mis met je grijze massa.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Meid je quote jezelf, ging wat mis met de tabbladen
Man ga met je Barbies spelenquote:Op maandag 25 juli 2022 20:59 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Meid er is wat mis met je grijze massa.
Oh okquote:Op maandag 25 juli 2022 22:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee je bent erger dan dat. Mensen zoals jij creëren het.
Maar jij bent ook wit dus dit gedrag is daarom niet verrassend.quote:
Wat ben ik?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wit dus dit gedrag is daarom niet verrassend.
Voor Sfancta: Wie is het multiplayer spelquote:Op maandag 25 juli 2022 17:20 schreef Sfancta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2022 23:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor Sfancta: Wie is het multiplayer spel
Offtopic:Mensen professioneel en in vrije tijd dieren. Als hobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha ja, van beide werelden iets meekrijgen.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mensen professioneel en in vrije tijd dieren. Als hobby.
AP VRIEND VAN DE SHOWquote:Op maandag 25 juli 2022 23:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mensen professioneel en in vrije tijd dieren. Als hobby.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Is het een nigger? Yooow dan is het Peter
Loop naar de Filipijnen johquote:Op maandag 25 juli 2022 22:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ga een barbie in je moeders poesje stoppen meid.
Zit u in een rolstoel?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:20 schreef Sfancta het volgende:
Je vraagt dit zeker voor een 'vriend'quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:00 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zit u in een rolstoel?
Bent u homoseksueel?
Bent u Transgender?
Bent u zwart?
Zit u in de Amsterdamse gemeenteraad?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:00 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Zit u in een rolstoel?
Bent u homoseksueel?
Bent u Transgender?
Bent u zwart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |