Goede en terechte vraag. Het is de enige winkel in ons dorp, dus heb geen keuze.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:24 schreef Dries4Ever het volgende:
Als die winkel zo slecht is, waarom ga je er dan heen?
Verhuizen naar een ander dorp is geen optiequote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goede en terechte vraag. Het is de enige winkel in ons dorp, dus heb geen keuze.
Dan ga je een dorp verderopquote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goede en terechte vraag. Het is de enige winkel in ons dorp, dus heb geen keuze.
Lekker milieubewust weer dit advies.quote:
Het is jouw keuze om in dat dorp te blijven wonen?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef LXIV het volgende:
Het is de enige winkel in ons dorp, dus heb geen keuze.
In mijn dorp ook. Ben je de buurvrouw? Kom je de kruiwagen nog terugbrengen?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht. Ballentent!
Gelukkig wordt de Coop in mijn dorp binnenkort een Plus
Tenzij je in e.o.a. gat woont waar ze niet komen bezorgenquote:Op maandag 25 juli 2022 12:31 schreef Questular het volgende:
Was er maar de mogelijkheid om boodschappen via internet te bestellen.
Ik was toevallig onlangs in een Plus. De winkel is netjes, de producten zijn niet bedorven en het personeel kan de kassa's bedienen. Het was ook aan de dure kant, maar wel vele malen beter.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:32 schreef Akathisia het volgende:
De Plus is niet veel beter met een behoorlijk beperkt assortiment.
Nou, nog even volhouden dan! Ik kan komende week al de nieuwe Plus gaan checken hier.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
In mijn dorp ook. Ben je de buurvrouw? Kom je de kruiwagen nog terugbrengen?
Ts woont in een outback-dorp.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:24 schreef Dries4Ever het volgende:
Als die winkel zo slecht is, waarom ga je er dan heen?
Ik gebruik geen personeel meer sinds de Coop ga-zelf-werken-kassa's heeft. Bedorven groente is in elke super hit en miss hier.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik was toevallig onlangs in een Plus. De winkel is netjes, de producten zijn niet bedorven en het personeel kan de kassa's bedienen. Het was ook aan de dure kant, maar wel vele malen beter.
quote:Op maandag 25 juli 2022 12:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lekker milieubewust weer dit advies.
Kost ook energie.quote:
je hebt altijd een keuze, ongetwijfeld dat andere supers thuisbezorgen in jou dorp en anders rij je maar een stukje verder.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de Coop hier in Tiel zijn er twee vestigingen en is alles goed geregeld.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bofkont. Plus had altijd lekkere frikandellenbroodjes voor in de magnetron.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Terechte klacht. Ballentent!
Gelukkig wordt de Coop in mijn dorp binnenkort een Plus
Haha! Ook een reden om Plusfan te zijnquote:Op maandag 25 juli 2022 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bofkont. Plus had altijd lekkere frikandellenbroodjes voor in de magnetron.
Probeer de magnetron hamburgers maar es!quote:Op maandag 25 juli 2022 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha! Ook een reden om Plusfan te zijn
Dank voor de tip! Helaas (...) heb ik geen magnetron.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Probeer de magnetron hamburgers maar es!
Wat vind jij lekker dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Helaas (...) heb ik geen magnetron.
Maar als jij er gelukkig van wordt. Voor ieder wat wils kennelijk
Die bolle heeft een kale kop tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker fan vanwege die dikke van de Plus?
Ik blijf Spar toch een bijzonder bedrijf vinden van alle Nederlandse supermarkten.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Maar de Spar is nog erger.
Dat is de bedrijfsstrategie van Spar. Ze gaan in NL de concurrentie met de grote supers niet aan, maar vestigen zich in plaatsjes die de grote supers commercieel gezien niet interessant vinden. En voor die 'service' betaal je dan ook flink, want Spar is zo'n beetje de duurste supermarkt van NL.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:09 schreef Erasmus het volgende:
Ik blijf Spar toch een bijzonder bedrijf vinden.
Irrelevant in hun eigen land met kleine gemakswinkeltjes hier en daar, internationaal zijn ze gigantisch met hun hyper-/supermarkten.
Bestaan zij nog. Ik dacht dat ze al waren overgenomen door Jumbo, AH en Plus.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:21 schreef LXIV het volgende:
Ik heb er al vaker over geklaagd, maar het blijft de slechtste winkel van Nederland.
Los van het feit dat de winkel een totale chaos is en het personeel niet is opgeleid wil ik het nu hebben over de prijs-kwaliteitsverhouding.
De produkten zijn sowieso te duur, soms zelfs letterlijk 2x duurder als ergens anders. Soms worden de prijzen gewoon niet vermeld en kom je er pas bij de kassa achter dat ze belachelijke prijzen rekenen. Tegenwoordig pak ik na het afrekenen het bonnetje en als ik producten zie die te duur zijn wat niet stond aangegeven in de winkel, dan laat ik ze er maar afhalen. Het is een beetje Karin-achtig, maar goed. Je betaalt sowieso al 20% teveel.
Thuisgekomen is het de bedorven stukken van je koopwaar afsnijden en hopen dat je dan nog genoeg overhoudt om de week door te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |