Ik denk tussen de 2 en 2,5. Zijn dwerghangoortjesquote:
Toettiesquote:Op maandag 25 juli 2022 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 2 en 2,5. Zijn dwerghangoortjes
Zal later wel kijken of ik foto's kan plaatsenquote:Op maandag 25 juli 2022 17:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
ToettiesIk zie ze op google. Die zijn miss wel de schattigste van alle konijntjes
Verrassendquote:Op maandag 25 juli 2022 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las ergens cheesecake. Nu heb ik zin in cheesecake
Ik wil foto zien.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal later wel kijken of ik foto's kan plaatsen
Zelf wil ik Franse hangoren, hou van grote loebassen
Stuur maar, we zijn benieuwdquote:Op maandag 25 juli 2022 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ophalen in 020quote:Op maandag 25 juli 2022 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las ergens cheesecake. Nu heb ik zin in cheesecake
Hue hue?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee niet hue huequote:
Deels eens wel, al kunnen de oortjes van mijn gasten nog mooi omhoog somsquote:Op maandag 25 juli 2022 18:19 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die hangoren juist beetje sneu trouwens. Helemaal doorgefokt totdat ze het gewicht van hun eigen oren niet meer aankunnen ofzo. Mijn konijnen hadden gewoon normale oren.
Ik heb geen kat wel een poesje, moet je even in mijn auto dan laat ik ze zienquote:Op maandag 25 juli 2022 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk. En kattenmogen ook.
Smooth.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen kat wel een poesje, moet je even in mijn auto dan laat ik ze zien
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen kat wel een poesje, moet je even in mijn auto dan laat ik ze zien
Is ook sneu, maar ziet er wel schattiger uitquote:Op maandag 25 juli 2022 18:19 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die hangoren juist beetje sneu trouwens. Helemaal doorgefokt totdat ze het gewicht van hun eigen oren niet meer aankunnen ofzo. Mijn konijnen hadden gewoon normale oren.
Hoor vanuit spanje ook al horror verhalen over de herfst. De zee is nu al zo warm dat er heeeel veel regen wordt verwacht. Overstromingen veel dan dus.quote:
Heb je niks positiefs te vertellen ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoor vanuit spanje ook al horror verhalen over de herfst. De zee is nu al zo warm dat er heeeel veel regen wordt verwacht. Overstromingen veel dan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |