Probeer het eerst eens met 1 zou ik zeggen.quote:
Uiteraard. It takes one to make onequote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probeer het eerst eens met 1 zou ik zeggen.
Goed punt! Voor mij ook niet hoor, maar wel dan eventuele afknapper dat het waarschijnlijker is geworden met dat feitje dat hij jonger dan mij isquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee niet direct. Huidige huizenmarkt is ruk. Zijn zoveel mensen die geen kant op kunnen
Wie? Luctor?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt! Voor mij ook niet hoor, maar wel dan eventuele afknapper dat het waarschijnlijker is geworden met dat feitje dat hij jonger dan mij is.
Ik heb dat nooit een issue gevonden, maar goed ik heb dan ook lang thuis gewoondquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, een potentiele date die thuis blijkt te wonen!
Je zou jezelf dan een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit een issue gevonden, maar goed ik heb dan ook lang thuis gewoond
Mja, dat zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou jezelf dan een afknapper vinden.
Nee eens. Ik vind jonger dan mij zijn dus wel een irrationele afknapperquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit een issue gevonden, maar goed ik heb dan ook lang thuis gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa zelfs dat hoeft geen probleem te zijn aangezien ik soms echt een puberaal kind ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee eens. Ik vind jonger dan mij zijn dus wel een irrationele afknapper.
Dan ikquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt! Voor mij ook niet hoor, maar wel dan eventuele afknapper dat het waarschijnlijker is geworden met dat feitje dat hij jonger dan mij is.
Ja precies. Serieuze tegenhanger daarop nodig dusquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa zelfs dat hoeft geen probleem te zijn aangezien ik soms echt een puberaal kind ben.
Ja en een die mij afentoe ff op de bank weet te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja precies. Serieuze tegenhanger daarop nodig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |