Mij ook niet maar werpen lijkt me nog ergerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees blij. zwanger zijn lijkt me geen pretje
Nee hoor want Luctor is een verstandige knul.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit kan jij zijn na één goed date met Luctor.
de jaren daarna zijn misschien nog veel erger.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mij ook niet maar werpen lijkt me nog erger
En terechtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha sorry, hiervan moest ik zelf zelfs een beetje van kotsen.
Nee, die moeten nog komenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zouden gisteren toch nog plaatjes van konijnen voorbij komen? Heb ik die helemaal gemist?
Gelukkig, want normaal gesproken hebben honden het niet op mij.quote:
Ah ok, ik was al bang dat ik weer wat gemist had.quote:
Als je lief bent voor Senn zijn de honden vast lief voor jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig, want normaal gesproken hebben honden het niet op mij.
Ik heb andere ervaringen met honden gehad....quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je lief bent voor Senn zijn de honden vast lief voor jou.
Wel twee gianni's om van te houden!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de jaren daarna zijn misschien nog veel erger.
Die van mij vinden iedereen leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig, want normaal gesproken hebben honden het niet op mij.
Nee, vroeger wel een kat gehad. Maar nu geen huisdieren.quote:
Mag ik jouw parttime huisdier zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vroeger wel een kat gehad. Maar nu geen huisdieren.
Ik zie geen dilemma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |