quote:
Wat is het nu?quote:na een tijdje vloog daar die raam open
Toch nog iets van waarheid in dit topic gevondenquote:die vent schold me uit voor mongool.
Een draai/kiep raam niet kennenquote:Op maandag 25 juli 2022 09:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu?
[..]
Toch nog iets van waarheid in dit topic gevonden
quote:Op maandag 25 juli 2022 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Niet normaal kunnen bbqen en dus maar standje crematie gebruiken
quote:Op maandag 25 juli 2022 09:57 schreef christmastsunami het volgende:
Ga anders lekker chatten met een van je andere accounts.
TS had gewoon de buurman moeten adviseren om achter het station te gaan, dan piepte hij wel andersquote:Op maandag 25 juli 2022 09:26 schreef Ferdii het volgende:
Die verkapte homo had ook gewoon zin in worst
Hoi, hoeveel accounts heb je nou?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Had die buurman drank op?![]()
Gelukkig heeft hij je kooi niet in de hens gestoken en is je tapijtje niet verbrand.
Dat je niet op normale tijden gaat bbq'en is 1 ding, maar je had in ieder geval je schrijfsel even op taalfouten kunnen controleren.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:47 schreef Sfancta het volgende:
Was gisteravond rond 23.30 nog twee forse braadworsten aan het bakken op de bbq in de achtertuin, ze waren echt fiks.
Ik kan er zelf persoonlijk niks aan doen dat de kwalm van die worsten zich minder goed deed verspreiden en dat die vent sliep met zijn raam open.
Afijn, na een tijdje vloog daar die raam open en die vent schold me uit voor mongool, en hij dreigde mijn "kk kooi wel even in de fik te steken joh". Ben zelf rustig gebleven en heb geen tegenreactie gegeven om het contact toch nog goed te houden.
Klacht: Buiteneportionerle reactie, die echt uit was uit ruzie.
Antiklacht: Verdere ruzie voorkomen door zelf rustig te blijven, maar heb wel mijn worsten afgebraden op de bbq. Ze smaakten best lekker, met wat bbq mix en gril wel zonder zout van de Silvo en wat Remia black jack smoky bbq saus.
Doe maar even rustig meid 🎉🎉quote:Op maandag 25 juli 2022 10:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel accounts heb je nou?
Hulp is al onderweg meidquote:Op maandag 25 juli 2022 11:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Doe zelf maar rustig juffie, ga naar maar hulp zoeken.
Ik heb mijn reguliere, ik heb er een voor de handel en ik heb er een om met je vader mee te praten zonder dat je moeder het doorheeft.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel accounts heb je nou?
quote:Op maandag 25 juli 2022 12:06 schreef Twiitch het volgende:
Als ik het voor het zeggen had dan werden al die bbq fanaten naar de kampen gestuurd.
Hoe is de stand van zaken nu met de buurman?quote:Op maandag 25 juli 2022 08:47 schreef Sfancta het volgende:
Was gisteravond rond 23.30 nog twee forse braadworsten aan het bakken op de bbq in de achtertuin, ze waren echt fiks.
Ik kan er zelf persoonlijk niks aan doen dat de kwalm van die worsten zich minder goed deed verspreiden en dat die vent sliep met zijn raam open.
Afijn, na een tijdje vloog daar die raam open en die vent schold me uit voor mongool, en hij dreigde mijn "kk kooi wel even in de fik te steken joh". Ben zelf rustig gebleven en heb geen tegenreactie gegeven om het contact toch nog goed te houden.
Klacht: Buiteneportionerle reactie, die echt uit was uit ruzie.
Antiklacht: Verdere ruzie voorkomen door zelf rustig te blijven, maar heb wel mijn worsten afgebraden op de bbq. Ze smaakten best lekker, met wat bbq mix en gril wel zonder zout van de Silvo en wat Remia black jack smoky bbq saus.
Vriendschappelijk gepraat vanmorgen, maar vanavond laat ga ik wel weer aan de BBQ. Ff lekker zo'n avondsnackie.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is de stand van zaken nu met de buurman?
Als hij dan boos wordt kan je hem aangeven dat je het juist goed met hem wilt maken door wat vlees voor hem te braden.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vriendschappelijk gepraat vanmorgen, maar vanavond laat ga ik wel weer aan de BBQ. Ff lekker zo'n avondsnackie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |