Jij bent traagquote:
Ik heb nergens last vanquote:
heb hem al op staanquote:
Ik mis alleen "RELIVE" in beeldquote:Op zondag 24 juli 2022 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel echt ongelooflijk hoe ze elk truukje herhalen he.
als je eenmaal geweest ben hoef je het eerste jaar niet nog een keer te gaan, want je krijgt precies hetzelfde
1 kroket in de oven?quote:
Gaat ie naar de echte worsten?quote:Op zondag 24 juli 2022 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat promotie maken dus boeit hem niks
vanmiddag was het even goedkoopquote:
Meteen maar even de vaatwasser aan, was gedaan en gestofzuigdquote:
Je hebt nog een vast contract?quote:
snap ik! lekker manquote:Op zondag 24 juli 2022 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meteen maar even de vaatwasser aan, was gedaan en gestofzuigd
is in januarie ingegaan als ik het goed heb. ben al aantal jaren niet gewisseld, maar dat is ook niet echt nodig met zulke tarievenquote:
Verstandig jaquote:Op zondag 24 juli 2022 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel daltarief, dus doe idd was, vast en stofzuigen op deze tijdstippen
Als prijs niet gaat zakken gaat het een dure winter wordenquote:Op zondag 24 juli 2022 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ben wel benieuwd naar winter, dan ben ik wel meestal thuis in de avond
en waar gaan ze van uit dan bij 1 persoon?quote:Op zondag 24 juli 2022 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gebruik gemiddeld iets meer dan de helft aan kWh vergeleken met andere 1 persoons huishouden
Ik hou het wel een beetje in de gaten nu..kan zomaar een paar honderd per jaar schelenquote:Op zondag 24 juli 2022 23:33 schreef suzi1 het volgende:
die getallen zeggen me echt niks
weet alleen dat ik weinig verbruik vergeleken bij anderen ja
Verstandig ja...beter geld terug krijgen dan bijbetalenquote:Op zondag 24 juli 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het bedrag hoger gezet. deed ik altijd al. dus nu weer extra
Ja Max heeft gewonnenquote:
ja dat doe ik ookquote:Op zondag 24 juli 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het bedrag hoger gezet. deed ik altijd al. dus nu extra extra
1500 ofzoquote:Op zondag 24 juli 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en waar gaan ze van uit dan bij 1 persoon?
op mijn ding gaan ze uit van 1900kwh
Jeroen v/d?quote:
Hoger salaris eisen danquote:Op zondag 24 juli 2022 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als prijs niet gaat zakken gaat het een dure winter worden
En anders ga ik wel stakenquote:
Soort pussy lounge dusquote:Op zondag 24 juli 2022 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
hij heeft ook gewoon danseresjes op het podium
lol quinoa pozzaquote:Op zondag 24 juli 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb trouwens nog een quasi gezonde pizza in de vriezer, zo'n vega van garden gourmet met veel groentes en lijnzaad en quinoa
we moeten hem gwn leren waarderenquote:Op zondag 24 juli 2022 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
het is voor het eerst dat ik scooter optreden zie
Er gaat aardig wat doorheenquote:Op zondag 24 juli 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt bakken met vuurwerk weer. mooi
Een stuk meer dan toen ie uit kwamquote:
Meer dan sommige andere doen iddquote:Op maandag 25 juli 2022 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
aja hij maakt er wel weer een showtje van in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
ja dat....en soms loopt het over in de opnamequote:Op maandag 25 juli 2022 00:09 schreef Schakeltopia het volgende:
er zullen vast wel live stukjes inzitten
quote:Op maandag 25 juli 2022 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja dat....en soms loopt het over in de opname
quote:Op maandag 25 juli 2022 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb coronaproost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op maandag 25 juli 2022 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb coronaIk heb DesperadosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
#viesdikgenootschapquote:Op maandag 25 juli 2022 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom eet ik zoveel op dit tijdstip terwijl ik voor 2 al in bed hoor te liggen
Vreetkick?quote:Op maandag 25 juli 2022 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom eet ik zoveel op dit tijdstip terwijl ik voor 2 al in bed hoor te liggen
Zo te zien heeft ze ook veel geld uitgegeven aan haar borsten, dus daar moet ze goed gebruik van maken en trots aan de wereld showenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen maar goed m'n hersenen kraken
geen rum?quote:
Geen Johnny Walker blue label?quote:Op maandag 25 juli 2022 00:22 schreef suzi1 het volgende:
die met dat blauwe label leek me ook vodka ja
Grote jongenquote:
quote:
Is toch iets anders.....quote:
ja..daar is de vodka weerquote:Op maandag 25 juli 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
hij had twee flessen, toen hij tequilla zei schonk hij uit die andere fles
Das een beste flesquote:
Moet wel teringduur zijn, dat is een gewone fles ookquote:
jij hequote:Op maandag 25 juli 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat we het juist hadden
[ afbeelding ]
alweer?quote:
meen jij dit?!quote:Op maandag 25 juli 2022 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
zo nog even kroketten in de oven gooien en wat groente stomen
ja die schoenen vielen mij ook al opquote:Op maandag 25 juli 2022 01:01 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft wel dezelfde kleding en schoenen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |