Ik ben er over 10 minquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:43 schreef djv88 het volgende:
Nou, ik ben bij de ingang, heb alleen geen flauw idee of er al iemand anders is.
Wat een vreemde meet...quote:
Die is toch ook nog helemaal niet aangekondigd? Er is alleen maar in algemene zin geïnformeerd of mensen het leuk vinden om dat nog een keer te doen. Sowieso is dit een topic waarin eindeloos overlegd wordt. Eerst over het wat, dan over het waar, dan over het wanneer.. Het lijkt soms net de Poolse Landsdag.quote:
Klinkt als de familie groepsappquote:Op maandag 8 augustus 2022 07:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die is toch ook nog helemaal niet aangekondigd? Er is alleen maar in algemene zin geïnformeerd of mensen het leuk vinden om dat nog een keer te doen. Sowieso is dit een topic waarin eindeloos overlegd wordt. Eerst over het wat, dan over het waar, dan over het wanneer.. Het lijkt soms net de Poolse Landsdag.Ik wacht wel tot er een concreet voorstel ligt en kijk daarna of ik mee wil en kan.
Zegt hij een week na de meetquote:Op maandag 8 augustus 2022 07:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die is toch ook nog helemaal niet aangekondigd? Er is alleen maar in algemene zin geïnformeerd of mensen het leuk vinden om dat nog een keer te doen. Sowieso is dit een topic waarin eindeloos overlegd wordt. Eerst over het wat, dan over het waar, dan over het wanneer.. Het lijkt soms net de Poolse Landsdag.Ik wacht wel tot er een concreet voorstel ligt en kijk daarna of ik mee wil en kan.
Was er afgelopen week, naast de dierentuin-meet, dan een bowlingmeet? Dat is mij dan ontgaan. Sorry. Ik kon dat weekend overigens niet, want ik was dat weekend in Wuppertal om een rondleiding te volgen in het Engels Haus. De gids was een geweldige verteller. Aanrader (als je Duits beheerst).quote:
Nope. Wordt dus weer eens tijdquote:Op donderdag 1 september 2022 00:56 schreef Medusa666 het volgende:
Zijn jullie nog naar de efteling gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |