Goed verhaal. Heb je toevallig nog informatie over de woningmarkt in Dublin?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:02 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik hou van dat zachte wc papier. Het blijft altijd lekker in mijn kont vastplakken wanneer ik mijn kont afveeg. Als ik dan klaar ben dan weet ik gewoon weer ik dat ik een hele verzameling wc papier in mijn kont heb hangen wat er niet uitwkam.
Nou, en dan kan ik weer lekker met frisse moed verdergaan met mijn dag.
Houd je mond eens. Het was helemaal geen verzonnen verhaal. Dit soort dingen gebeuren echt in mijn leven. Soms loop ik werkelijk rond met een restje wc papier dat is vast blijven hangen in mijn kont. Nou mag het? Het is mijn reet.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed verhaal. Heb je toevallig nog informatie over de woningmarkt in Dublin?
Ik veeg mijn reet altijd direct af aan de rol..quote:
Ik druk een leeg rolletje in mijn anus voordat ik met poepen begin zodat er geen stront tegen mijn billetjes komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 21:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet altijd direct af aan de rol..
dus zo die rol tegen je hol
dan hoef je minder papier weg te gooien
doe jij dat ook op dergelijke wijze @:Hyaenidae ?
kakken in een condoom schijnt ook te werkenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik druk een leeg rolletje in mijn anus voordat ik met poepen begin zodat er geen stront tegen mijn billetjes komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |