SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Van Aert. In zijn eerste Tour, in 2019, won Wout van Aert één rit. In zijn tweede Tour, in 2020, won Wout van Aert twee ritten. In zijn derde Tour, vorig jaar, won Wout van Aert drie ritten. In zijn vierde Tour staat de teller tot nu toe op drie ritten. Statistisch gezien gaat hij dus vandaag zijn vierde rit winnen. Als hij door blijft fietsen tot zijn 44e wint hij alle 21 ritten. Freddy Maertens, move over. De grootste clown die ik ooit op een fiets heb gezien gaat dat sprintje nog even regelen en zorgt voor de 7e ritzege van Jumbo deze Tour. Zeven etappes, da's toch al snel 33% van de mogelijke 21. Drie truien erbij, da's 75%. Bespottelijk.
2. Philipsen. We geven Jasper nog een extra ereplaats cadeau. Zoals hij zelf al heeft geconcludeerd: Jumbo-Visma maakt ons allemaal belachelijk. De concurrentie, en de mensen thuis op de bank. Ze kuisen heel de Tour op, niets aan te doen. Die boomerang komt ooit terug, maarja, dat kan lang duren.
3. Groenewegen. Zoals altijd zal er in de voorbereiding wel weer het een en ander mislopen, waardoor hij niet in de buurt van de zege komt.
4. Jakobsen. Zware benen, maar we mogen aannemen dat de steentjes en de lichte hellingen op de Champs-Élysées net niet zwaar genoeg zijn om hem weer eens te laten lossen. Hij zal toch nog een keer een sprint gaan rijden, maar keert met veel huiswerk terug naar Nederland.
5. Ewan. Geen enkele keer echt mee kunnen sprinten, erg mooi. Dat hij deze neergaande lijn in de komende jaren maar doortrekt.Ik doe het ff rustig aan.
"Our future president."quote:Op zondag 24 juli 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ter vergelijking met Lance Armstrong, die was dan ook weer native English speaker. Armstrong kon dat zeer goed. podium spreken
Die deed dat tamelijk ontspannen in het Frans. Hij was een halve Fransman, toen al.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:47 schreef Marcoss het volgende:
Moest Joop destijds ook speechen? Dat was vast ook een groot succes
Weet je nog die speech dat hij zoiets zei als “Im sorry for you who dont believe” (over het cynisme van mensen over doping)quote:Op zondag 24 juli 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
ter vergelijking met Lance Armstrong, die was dan ook weer native English speaker. Armstrong kon dat zeer goed. podium spreken
Hij kan dus alsnog president worden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Weet je nog die speech dat hij zoiets zei als “Im sorry for you who dont believe” (over het cynisme van mensen over doping)
Hij kon zo goed liegen die man
ik dacht dat ze begonnen waren in de Armstrong-tijd met dat speechen?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die deed dat tamelijk ontspannen in het Frans. Hij was een halve Fransman, toen al.
En hij hield het kort, als ik het me goed herinner.
(Als er al gespietsjt werd destijds... misschien hoefde dat niet eens.)
vind je een andere renner beter dan? (toch het algemeen plaatje ? )quote:Op zondag 24 juli 2022 20:47 schreef Szura het volgende:
Wel goed dat hij op verzoek van Sporza nog even heeft gezegd dat Wout de beste renner van de wereld is
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik in de woonkamer hangen.quote:Finally, the last thing I’ll say to the people who don’t believe in cycling, the cynics and the sceptics: I'm sorry for you. I’m sorry that you can’t dream big. I'm sorry you don't believe in miracles
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik dacht dat ze begonnen waren in de Armstrong-tijd met dat speechen?
“The last thing I’ll say for the people that don’t believe in cycling, the cynics and the sceptics, I’m sorry for you. I’m sorry you can’t dream big and I’m sorry you don’t believe in miracles...”quote:Op zondag 24 juli 2022 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Weet je nog die speech dat hij zoiets zei als “Im sorry for you who dont believe” (over het cynisme van mensen over doping)
Hij kon zo goed liegen die man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |