Plotseling is Philipsen met afstand de snelste van allemaal, Wout is rap vergeten.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit was wel echt een matige sprint ja.
Hebben de Belgen al gezegd dat Wout dit met drie vingers in de neus had kunnen moeten winnen?
En straks weer gezellig met REV tijdens Eks en WKsquote:Op zondag 24 juli 2022 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wout heeft gewoon een bloedhekel aan zijn eigen volk en aan al het gezeik rondom hem, deze rit niet meesprinten is gewoon een aanklacht van Wout tegen Kristof en Renaat.
Al sinds Denemarken!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plotseling is Philipsen met afstand de snelste van allemaal, Wout is rap vergeten.
Ah de klassieke duosprint vandaag dusquote:Op zondag 24 juli 2022 19:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Normaal de leadout van Mozzato, B&B sprinter dit jaar
En VDP God dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als k de sprinters naast elkaar vergelijk en iedereen is fris en fruitig. Dan plaats ik toch nog Fabio Jakobsen een heel klein beetje boven Jasper Philipsen.
Als ik mijn persoonlijke top 5 sprinters zou zetten
1. Jakobsen
2. Philipsen
3. Ewan
4. Groenewegen
5. Van Aert
Cav was nog slechter in de Giro.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen met een mooie ritzege in Denemarken, rit daarna wat pech en verder een prins 1e week (zowel in rit 4 als 5 er nog bij in de 1e groep), maar daarna toch wel heel matig. En dan 2 weken al die bergen overleven voor 3 kansen en dan 2x niet eens aan sprinten toekomen..
(Al geloof ik niet dat Cav het beter had gedaan)
Toen we Pogi de tour al hadden gegeven.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Gek als je die beelden terugkijkt van de eerste ritten. Voor je gevoel een eeuwigheid geleden
Is ook alweer bijna een maand geleden.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
Gek als je die beelden terugkijkt van de eerste ritten. Voor je gevoel een eeuwigheid geleden
Cav won wel met overmacht het Brits kampioenschapquote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen met een mooie ritzege in Denemarken, rit daarna wat pech en verder een prima 1e week (zowel in rit 4 als 5 er nog bij in de 1e groep), maar daarna toch wel heel matig. En dan 2 weken al die bergen overleven voor 2 kansen en dan 2x niet eens aan sprinten toekomen..
(Al geloof ik niet dat Cav het beter had gedaan)
Ja nou dit idd.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een mat einde van een zeer vermakelijke Tour.
Is toch altijd zo, die laatste rit voegt niks toe.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een mat einde van een zeer vermakelijke Tour.
Een magere wielrenner?! Bel de krantquote:Op zondag 24 juli 2022 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ziet er een beetje ecto uit op die foto
Dat was wel sterk ja, maar zo koerst hij verder eigenlijk nooit. Denk dat hij anders dezelfde Tour had gehad als Fabio met max 4 kansenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cav won wel met overmacht het Brits kampioenschap
Pantani.quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk dat Cav net iets makkelijker over de heuvels komt. Al moet ook hij het van een fitte Mørkøv hebben.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel sterk ja, maar zo koerst hij verder eigenlijk nooit. Denk dat hij anders dezelfde Tour had gehad als Fabio met max 4 kansen
Naar Belgisch model het journaal heilig verklaren.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er gaat iets vreselijk mis bij de NOS.
Ik ken helaas niet bejaarde waarbij het 8 uur journaal heilig is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Naar Belgisch model het journaal heilig verklaren.
Er is gewoon een geluidstechnicus die het geleuter van Joris zat is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De autistische boomers worden gek als er geen 8 uur journaal is.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik wordtquote:Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word bijzonder moe van die kinderen-act.
Effe 10 jaar wachten en dan weten we het (waarschijnlijk) zeker.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:07 schreef -XOR- het volgende:
"Now nothing can go wrong anymore"
De dopingcontrole. Jonas, je moet nog een rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |