Dat Philipsen er 2 van wint is dan wel een maximale score.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.
Vuelta heeft dit jaar dan weer meer sprintkansen dan de Tour, maar over het algemeen niet inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is een Vueltasprinter? Ik denk dan juist aan iemand die heuveletappes juist goed verteert.
Hij haf er in zijn beleving er bijna drie gehad.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat Philipsen er 2 van wint is dan wel een maximale score.
Laten we hopen dat ze dat zo houden, sprintetappes zijn de saaiste die er zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.
1989quote:Op zondag 24 juli 2022 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer stonden er nog meer drie tourwinnaars op het podium?
VDP niet, andere 2 wellicht wel. Al denk ik dat Quick Step met Evenepoel en Alaphilippe niet ook nog pionnen aan Jakobsen wil besteden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Zullen we VDP, Groenwegen en Jakobsen nog in de Vuelta zien?
Het is wel zo dat hij de groene trui meer cachet geeftquote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
José zegt nog net niet dat de groene trui vanaf nu een monument is
VDP lijkt me niet, die heeft ook al de giro gereden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Groenewegen wil zelf wel, maar mogelijk geven ze daar Groves de kans. Mathieu lijkt me niet en Fabio ook onwaarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
De acht van QuickStep kun je al praktisch uittekenen.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |