Vanwege de Olympische Spelen kunnen ze volgend jaar niet in Parijs finishen dacht ik.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:44 schreef TommyL0204 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Bedankt voor 3 weken TOP vermaak! Weer veel gelachen op het toilet,zolderkamer,werk,trein, noem maar op.
Bedankt voor de inzet, we zullen het wederom nooit, nooit vergeten.
Helaas ook wat minder fijn nieuws..
Er is mij ter ore gekomen dat inwoners uit Pau niet bepaald tevreden zijn.
Enfin, de foto's spreken voor zich denk ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar verwachten ze dan ook 21 ritten in en rond Pau in de Tour.
Best knap. Zeker als je 22 edities zo goed als ongezien bent.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:06 schreef The_Undertone het volgende:
Thanks @:Rellende_Rotscholier voor de dagelijkse portie topamusement !
Deze vind ik ook wel nog leuk, echt wel de meest random coureur ever
[ twitter ]
Die Grand Departs zijn natuurlijk niet zin£oo$ voor de ASOquote:Op zondag 24 juli 2022 10:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Snap ook werkelijk niet waarom de Tour altijd in Parijs moet eindigen. Steden als Bordeaux, Toulouse, Lyon en Marseille zijn daar veel meer geschikt voor omdat ze op een relatief korte afstand van de Alpen of Pyreneeën liggen. Dan kun je op zaterdag een laatste zware bergetappe doen en dan op zondag een korte sprintersetappe of een tijdrit. Dan ben je af van die verplaatsingen van honderden kilometers. Doen ze in de Giro ook altijd, die eindigt ook bijna nooit in Rome maar bijna altijd in de stad in het noorden vlakbij de Alpen/Dolomieten.
Laat de tour dan in Parijs beginnen, kun je een paar vlakke etappes doen in de ruime regio voordat je in het 1e weekend aan de bergetappes begint. Ben je ook meteen af van die zinloze grand departs in het buitenland.
Bedankt RR, zoals altijd de laatste jaren weer enorm genoten van je voorbeschouwingen. 's morgen even lachen voordat je naar je werk moet, ik sta er in juli altijd een kwartier eerder voor op
Laten we deze discussie vandaag alsjeblieft niet weer de hele dag hier gaan voerenquote:Op zondag 24 juli 2022 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Cyclisme a deux vitesses enzo vind ik allemaal zo'n makkelijk vanuit je stoel gelul. DOPING DOPING DOPING. Alsof er niet allemaal nuances te benoemen zijn. Als iedereen gelijkwaardiger aan elkaar is kunnen vernieuwende trainingsmethoden en ja ook voeding best een verschil maken, idioot om te doen alsof dat niet zo is omdat ze dat vroeger al riepen en ondertussen doping gebruikten, dit zijn duidelijk andere tijden (inb4 nAïEf). En hoe zit het met het gebruik van ketonen tegenwoordig bij Jumbo? Van Aert is een bijzondere jongen, is dat echt ondenkbaar zonder illegale middelen? Ik zeg ook niet dat het niet zo is maar het lijkt me alleen mogelijk vanuit individuen, hoe dom ben je om als ploeg zoiets te faciliteren in dit soort tijden. Je mag best je twijfels over hebben maar de stelligheid waarmee je (R_R) dit altijd brengt trek ik niet. Dit zat me even dwars.
Deze voorbeschouwing las ik deels niet met plezier maar de rest allemaal wel dus bedankt wederom @:rellende_rotscholier voor je prestaties tot in de nachtelijke uurtjes.
Objectief?quote:Op zondag 24 juli 2022 10:15 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeits was weer een voorbeeldige kluns in Sportpools.![]()
Ik sluit mij aan bij alle dankwoorden aan @:Rellende_Rotscholier. Drie weken lang dagelijks objectieve kwaliteitsproza fabriceren, dat is slechts weinigen gegeven.Geniet van je welverdiende nachtrust.
Dank, helemaal mee eens. Als je dan leest dat een Groupama–FDJ helemaal niets met voeding doet dan weet je toch dat je daar enorm veel laat liggenquote:Op zondag 24 juli 2022 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Cyclisme a deux vitesses enzo vind ik allemaal zo'n makkelijk vanuit je stoel gelul. DOPING DOPING DOPING. Alsof er niet allemaal nuances te benoemen zijn. Als iedereen gelijkwaardiger aan elkaar is kunnen vernieuwende trainingsmethoden en ja ook voeding best een verschil maken, idioot om te doen alsof dat niet zo is omdat ze dat vroeger al riepen en ondertussen doping gebruikten, dit zijn duidelijk andere tijden (inb4 nAïEf). En hoe zit het met het gebruik van ketonen tegenwoordig bij Jumbo? Van Aert is een bijzondere jongen, is dat echt ondenkbaar zonder illegale middelen? Ik zeg ook niet dat het niet zo is maar het lijkt me alleen mogelijk vanuit individuen, hoe dom ben je om als ploeg zoiets te faciliteren in dit soort tijden. Je mag best je twijfels over hebben maar de stelligheid waarmee je (R_R) dit altijd brengt trek ik niet. Dit zat me even dwars.
Deze voorbeschouwing las ik deels niet met plezier maar de rest allemaal wel dus bedankt wederom @:rellende_rotscholier voor je prestaties tot in de nachtelijke uurtjes.
Worden de Spelen van 2024 met een jaar vervroegd ja?quote:Op zondag 24 juli 2022 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vanwege de Olympische Spelen kunnen ze volgend jaar niet in Parijs finishen dacht ik.
Wellicht een uitgelezen kans om speciaal voor @:Rellende_Rotscholier in Pau de slotetappe te laten finishen
En bedankt R_R, elke ochtend als eerste naar de voorbeschouwing van de etappe van de dag, ik ga het missen.
Dit is inderdaad schrijnend naïef.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Cyclisme a deux vitesses enzo vind ik allemaal zo'n makkelijk vanuit je stoel gelul. DOPING DOPING DOPING. Alsof er niet allemaal nuances te benoemen zijn. Als iedereen gelijkwaardiger aan elkaar is kunnen vernieuwende trainingsmethoden en ja ook voeding best een verschil maken, idioot om te doen alsof dat niet zo is omdat ze dat vroeger al riepen en ondertussen doping gebruikten, dit zijn duidelijk andere tijden (inb4 nAïEf).
Ja, dat is het. En zoals al eerder een keer was benoemd was(volgens mij door R_R) van Aert vroeger helemaal geen bijzondere jongen. Die progressie bij hem van de afgelopen jaren is misschien wel de meest lachwekkende die ik ooit heb gezien in de wielersport.quote:En hoe zit het met het gebruik van ketonen tegenwoordig bij Jumbo? Van Aert is een bijzondere jongen, is dat echt ondenkbaar zonder illegale middelen?
Nou, niet heel dom want het levert je een Tourzege en een karrevracht aan etappes op. En gepakt word je toch niet als je het een beetje slim aanpakt. Natuurlijk hebben de meeste ploegen gewoon een uitgebreid dopingprogamma. 'In deze tijden' vind ik ook altijd een leuke opmerking, alsof het wielrennen nu schoner zou zijn dan vroeger. Er wordt anders gedoped, een hematocriet van 60 ga je niet meer vinden, maar zeker niet minder.quote:Ik zeg ook niet dat het niet zo is maar het lijkt me alleen mogelijk vanuit individuen, hoe dom ben je om als ploeg zoiets te faciliteren in dit soort tijden.
Zeker, maar het is hier van een vrij gezonde dosis scepsis naar ongeveer een patatje oorlog aan scepsis gegaan in een paar dagenquote:Op zondag 24 juli 2022 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Bij abnormale prestaties hoort een gezonde dosis scepsis. Lijkt me niet meer dan normaal. Vraagtekens zetten bij die prestaties verpest de koers voor mij niet.
Als je vind dat het hier al te cynisch wordt moet je vooral niet op buitenlandse fora of social media kijken. Vrijwel iedereen daar gaat helemaal los en niemand vertrouwt het nog. Zelfs bij de hoogtijdagen van Sky of vorig jaar met Pogacar heb ik het niet zo extreem gezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Bij abnormale prestaties hoort een gezonde dosis scepsis. Lijkt me niet meer dan normaal. Vraagtekens zetten bij die prestaties verpest de koers voor mij niet.
Eens maar daar zijn gradaties in.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |