quote:Op zondag 24 juli 2022 00:28 schreef pokkerdepok het volgende:
niet mee eens, anders krijg k weer een ban
Dat moet @Haags wezen! Met die grote enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
Een bepaalde mod die een godcomplex heeft, heeft een klein
Want?quote:Op zondag 24 juli 2022 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan ik godverdomme alles weer opnieuw gaan typen
Blauw?quote:Op zondag 24 juli 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Isdatzo? Maar die is gelukkig al niet meer blauw.
Dat zijn mods, lieverd.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Isdatzo? Maar die is gelukkig al niet meer blauw.
Thanxquote:Op zondag 24 juli 2022 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind jouw username wel subliem
Heb je al apenpokken? Dat zou naamsgewijs ook subliem zijn.quote:
Dat grapje is al gemaakt, maar ik waardeer je poging.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:54 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Heb je al apenpokken? Dat zou naamsgewijs ook subliem zijn.
ja, den garp was niet subliem iddquote:Op zondag 24 juli 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat grapje is al gemaakt, maar ik waardeer je poging.
Men probeert wat.quote:
Graag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
quote:Op zondag 24 juli 2022 01:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Graag!Sakerjuu! Dat was een ace!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
new balls pleasequote:
Zoekt ze nog een ballenjongen? Want ik heb er twee!quote:
Ben je priester ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoekt ze nog een ballenjongen? Want ik heb er twee!
Dat wilde ik zijn, maar ik ben gezakt voor mijn celibaat...quote:
Dat verdomde celibaat altijd. De Heilige Maria had daar ook moeite mee. Ach ja, wie zonder zonden is, heeft een FOK! account.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wilde ik zijn, maar ik ben gezakt voor mijn celibaat...
Tja tja, daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op zondag 24 juli 2022 01:13 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dat verdomde celibaat altijd. De Heilige Maria had daar ook moeite mee. Ach ja, wie zonder zonden is, heeft een FOK! account.
Geestelijk, cognitief of fysiek?quote:Op zondag 24 juli 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar ik kan jouw priester wel zijn. Hoe oud ben je?
Vrouwelijk en 18+. Ik ben een nette priester.quote:
Cognitief ben je ouder gezien je woorderschat, wat ben je geestelijk en fysiek?quote:
Nee, je was gezakt voorcelibaat door celibaatbreking.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vrouwelijk en 18+. Ik ben een nette priester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
quote:Op zondag 24 juli 2022 01:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, je was gezakt voorcelibaat door celibaatbreking.
Ik vermoed dat gij niet helemaal de waarheid spreekt.
50 weesgegroetjes aan de Heilige maagd (hihaho) Mario als boetedoening. Ook de paarse Diakonielansen oppoetsen graag.Gelukkig ben ik geen misdienaar geweest. Maar ik ben wel degelijk christerlijk via den papieren. Ik heb mijn doop, communie en vormsel ondergaan. Ik heb echter wel mijne vrouwe mijne paarsgepunte lans laten voelen voordaT ik in het echt verbonden werd... En mijn vrouw wilde niet voor de kerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben overigens wel in een kapel getrouwd
Dus stiekum was het wel prima toch?!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
In een Las Vegas kapel voor een weekeindje? Wat rosmantrisch!quote:Op zondag 24 juli 2022 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen misdienaar geweest. Maar ik ben wel degelijk christerlijk via den papieren. Ik heb mijn doop, communie en vormsel ondergaan. Ik heb echter wel mijn vrouwe mijne paarsgepunte lans laten voelen voordar ik in het echt verbonden werd... En mijn vrouw wilde niet voor de kerkIk ben overigens wel in een kapel getrouwd
Dus stiekum was het wel prima toch?!
Zoals het hoort! Met een notarisquote:Op zondag 24 juli 2022 01:31 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
In een Las Vegas kapel voor een weekeindje? Wat rosmantrisch!
Mijn broer is ook in een kerk getrouwd, maar niet omdat het een Kerk was (was een mooi klein oud kerkje).quote:Op zondag 24 juli 2022 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Met een notarisenz. erbij in Nederland in een kapel in het Brabantse landschap
Hebben we die relnicht ook weerquote:Op zondag 24 juli 2022 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee, grapje, het was dit nummer o.a. (ik ben een groot Queen fan) Live gespeeld door goede vrienden van ons met een bandje
![]()
Ik heb al 2 volgenlingen gekweekt, dus inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2022 01:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Mijn broer is ook in een kerk getrouwd, maar niet omdat het een Kerk was (was een mooi klein oud kerkje).
Mijn zegen heb je, dus dat moet helemaal goed gaan komen.
Relnicht?! Ja oke, een beetje wel, maar die kerel kon én zingen, én acteren, én deed exact waar hij zin in had. Wie wil dat nu niet?quote:Op zondag 24 juli 2022 01:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hebben we die relnicht ook weer![]()
(mijn broer is 3rd wave Queen Fan)
My God, it has multiplied. The final judgement is near!quote:Op zondag 24 juli 2022 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb al 2 volgenlingen gekweekt, dus inderdaadDie zijn 2 en 4 dus die kan ik nog genoeg kneden
Maak je niet vet, ik luister allesquote:Op zondag 24 juli 2022 01:41 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
My God, it has multiplied. The final judgement is near!![]()
Ja, hij was vrij goed. In het oplopen van ziektes was hij een meester. Ik ben benieuwd hoe lang hij het vandaag de dag volgehouden zou hebben. (met PreP enzo..... en pep, dat sowieso)quote:Op zondag 24 juli 2022 01:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Relnicht?! Ja oke, een beetje wel, maar die kerel kon én zingen, én acteren, én deed exact waar hij zin in had. Wie wil dat nu niet?
Het was een eckte artiest. En tegenwoordig zijn bijna alle 'artiesten' auto-tune kontneukers niet? Deze zong in ieder geval nog zonder auto-tune zuiverquote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, hij was vrij goed. In het oplopen van ziektes was hij een meester. Ik ben benieuwd hoe lang hij het vandaag de dag volgehouden zou hebben. (met PreP enzo..... en pep, dat sowieso)
Those were the days of our lives!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |