Er is een site waar je oude kranten kunt bekijken. En aangezien elke krant een tv gids voor die dag heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amai, zo leer je nog eens wat. Nooit verwacht dat er een site was waar je oude tv gidsen kan inzien.
Slimquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er is een site waar je oude kranten kunt bekijken. En aangezien elke krant een tv gids voor die dag heeft
wow, dus iemand heeft al die kranten ingescandquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er is een site waar je oude kranten kunt bekijken. En aangezien elke krant een tv gids voor die dag heeft
Je bent Noorwegen vergetenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga voor een top 5:
1. Israel
2. Luxemburg
3. Duitsland
4. Turkije
5. Verenigd Koninkrijk
Het was niet bij de repetities toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:46 schreef Sableheart het volgende:
Een klassieker geworden.
Maar sindsdien verbied de EBU verrassingen.
Nee, inderdaad. Zat alleen in de finale.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het was niet bij de repetities toch?
Ik mis Petra Mede alsnog!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik vind haar wel een van de beste presentatoren die we hebben gezien
Ze was al een tiener, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die zat nog in de luiers geloof ik.
www.delpher.nlquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |