SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond in de bijsluiter.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Wout nou aan het huilen?
Hadden gewoon 12 etappes kunnen winnen. Dan is dit best matig inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:49 schreef kilon het volgende: Nu nog even de Champs en dan is het toch een redelijke ronde geweest voor Jumbo
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:51 schreef DeeBee het volgende:
Wout huilt omdat hij weet dat de eerste invallen snel zullen volgen
Hopelijk geen dramatisch nieuws voor Van Hooijdonck.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wat vreemd, niet direct zijn eerste overwinning of de meest onverwachte.
Ah ja, zoiets zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopelijk geen dramatisch nieuws voor Van Hooijdonck.
Ik weet niet wat er zijn maat Van Hooydonck is gebeurd, ik bedoel met diens familie.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:51 schreef DeeBee het volgende:
Omdat ie met de nanny kon knuffelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef Marcoss het volgende:
Wel leuk dat Jonas dit keer z’n vriendin niet hoefde te bellen
Tuurlijk niet, Belgische politie houdt Wout net zo hard de hand over het hoofd als dat ze bij Dutroux deden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:51 schreef DeeBee het volgende:
Moet ik dit mooi vinden dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Dat dopinggelul begint wat vermoeiend te worden.
Krijg ik nu ook een abonnement voor mijn vriendendienst aan Felagund?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:52 schreef Sked het volgende:
@:Felagund zat overigens het dichtste bij de winnende tijd met 47:57, gefeliciteerd. Presentje is onderweg. (net als @:JohnDDD)
de meeste vrouwen met overgewicht hebben datquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
ze heeft wel prima memmen zo te zien
Groeihormonenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kut gemist, pics?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar dit is er natuurlijk wel over.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dan hoef je sowieso geen sport te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |