Heerlijk.quote:
Beste mod des foksforum weetquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk.
Niet zo lekker als Japanse groene thee, maar koffie is zwart zonder suiker wel lekker.
Beetje prijzigsimonlevelt Otsuka Fukamushi Senchaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk.
Niet zo lekker als Japanse groene thee, maar koffie is zwart zonder suiker wel lekker.
Zo duur is het niet. Vind ik een normale prijs voor Japanse groene thee. Eens kijken of het theehuis hier dat verkoopt. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Beetje prijzigsimonlevelt Otsuka Fukamushi Sencha
Maar als je lekker gaat op groene thee, moet je deze eens proefen, ik denk de lekkerste die ik ken.
Liters van dat spul, liters.
Als je die drinkt, dan denk je later, humm wat ruik ik nou en wat proef ik nou, ik heb toch geen perzik gegeten en ik ruik hout en bloemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo duur is het niet. Vind ik een normale prijs voor Japanse groene thee. Eens kijken of het theehuis hier dat verkoopt. Bedankt voor de tip.
Ff die huren stiekem wat omhoogquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo duur is het niet. Vind ik een normale prijs voor Japanse groene thee. Eens kijken of het theehuis hier dat verkoopt. Bedankt voor de tip.
Abel is me zwagerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:55 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die niet weten dat de echte naam van TS Moreno Tasman isVerre familie van de beroemde ontdekkingsreiziger.
Allebei even goor.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Heerlijk.
Wat drink jij graag dan?quote:
Ben een saaie waterdrinker en koude dranken.quote:
Koud water vind ik ook heerlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben een saaie waterdrinker en koude dranken.Vind de geur van koffie al genoeg om er bij weg te lopen. Bij groene thee net zo.
Met welke koffie of theesoort (merken) zou jij een koffie/thee hater over de streep kunnen trekken?quote:
Japanse tetjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarbij heeft Japan veel leukere 'producten'
Japanse Shincha (first flush).quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met welke koffie of theesoort (merken) zou jij een koffie/thee hater over de streep kunnen trekken?
Daarom een Flair Neo halen. Zet je altijd en overal een goede espressoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:47 schreef Pharkus het volgende:
Ik zit hier dus in zo'n stacaravan waar een Senseo in zit. Man man man wat een bocht. Gelukkig zet het barretje een acceptabele espresso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |