Nou ja, Lieke Martens is natuurlijk een basisspeelster als ze fit en in vorm is. Brugts zou ik wel vaker willen zien. Van de Donk is ook prima met Groenen inderdaad. Dan maar Egurrola erbij het liefst. Spitse passeren is wel een grote opgave maar wellicht is dit het moment.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederland is toe aan de nieuwe generatie. Alleen Groenen en Meisje Miedema kunnen nog mee.
Ze proberen het wel met bijvoorbeeld Nouwen maar die kan er ook geen reet van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, Lieke Martens is natuurlijk een basisspeelster als ze fit en in vorm is. Brugts zou ik wel vaker willen zien. Van de Donk is ook prima met Groenen inderdaad. Dan maar Egurrola erbij het liefst. Spitse passeren is wel een grote opgave maar wellicht is dit het moment.
Achterin zijn de problemen groter. Wilms en Casparij vond ik wel leuk maar centraal is het tien keer niets. Nog een geluk dat Sari geblesseerd raakte zodat je nu al een nieuwe keepster hebt gevonden.
Zie vooral schwalbes bij de Duitsers. Maar dat is zeker ook een kunst op zich.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gigantisch verschil in voetballend vermogen vergeleken met Nederland. Schrijnend.
Klap in het gezicht van Mark Parsonsquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Eerste keer dat Frankrijk het lastig heeft dit toernooi.
Denk dat Duitsland stiekem favoriet is tegen Engeland. Frankrijk gaat wel geveegd worden jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland of Frankrijk worden beide geneukt hoor door Engeland
quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is uiteraard uitgesloten dat Delphine (Cascarino) familie is van Tony, toch?
Dit zal vast nooit eerder gevraagd zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het is uiteraard uitgesloten dat Delphine (Cascarino) familie is van Tony, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |