kijk zover had ik dan nog niet eens gekeken!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ze heeft wel Fansly en Onlyfans zoals het heurt als je met dikke tetten loop te streamen. Ze kan dus nog meer trucjes met haar mond en tong
soms wel soms nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
is joris voorn niet wat voor jou hema?
hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Potverdorie wat jammer zeg![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Maar dat bleek dus niet zo te zijn hihi wat een stouterd net valse bingo hihihiquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
alles werd donker, geluid stopte en toen kwam er toch ineens weer geluid!
alsof de stroom even uitviel
snap je!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat bleek dus niet zo te zijn hihi wat een stouterd net valse bingo hihihi
je bent geloof ik niet de enigequote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb hier foute associaties mee
bh's zijn ook een soort bags, tassen voor tettenquote:
dat denk ik dan ook wel weer, geeft wel een kickquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk is het best leuk als DJ om zo mensen te sturen
ja als je daar middenin bent doe je wel mee met de flowquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik zou meedoen als ik er aanwezig was, dat moet ik toegeven
ja ze kunnen niet allemaal hans klok heten natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar die is ook weer niet origineel
Zag een keertje iemand met allemaal ledjes op voorkant shirtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ja als kerstboom gaan met lampjes op de beat
hahahaha echt sick he, gewoon 500 man ofzo zit daar naar te kijkenquote:
valt nog mee tochquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahaha echt sick he, gewoon 500 man ofzo zit daar naar te kijken
Dus in principe 3x3 dagen?quote:
och, dan kun je inderdaad wel wat afleiding gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
ff wat afleiding kan ik wel gebruiken...net de crematie van mijn pa achter de rug
maar laten we het gezellig houden
ik blijf gwn lezen wat ik wil lezenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het staat in je flyer ook, 21 days streaming tomorrowland world wide
1 uur geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is zeker zo alweer afgelopen? ze stoppen wel vroeg vind ik
Ik ben behoorlijk uitgeput van alles dus vanavond zal het wel lukkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:53 schreef suzi1 het volgende:
hopelijk krijg je wel wat goeie nachtrusten, hidiho
Kun je ze niet gewoon zelf maken?quote:
en straks even geduld zekerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
Ziggo zendt het ook uit maar die lopen achter, daar is Armin nog bezig
Ik ben voor de zekerheid maar ff overgeschakeld naar youtube..is ook betere kwaliteitquote:
ik zag ze en het trok me interesse. maar dacht eraan dat al die mais eruit schieten me teveel werk zouzijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Veel te zoet voor een hartige snack, Schizofreen broodje is het geworden
https://www.lidl.nl/p/carnitas/p886608339
als je er iets over wil zeggen, gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk uitgeput van alles dus vanavond zal het wel lukken
nee hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je er iets over wil zeggen, gewoon doen hoor
wens je iig alle sterkte!
oh jeetje wat zonde is dat!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neen. ooit vond ik t ok. tot ze zo vaak maisschotel voorschotelde
ja ik zag het ook vandaag voor het eerst!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nieuw op youtube? Producten bekijken links onderin
Morgen maar eens bekijken hoe ik dat kan blokkeren...die onzinquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik zag het ook vandaag voor het eerst!
boks ouwe ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hou wel van mais. ik at soms wel is gewoon blikje mais leeg
Deze heb ik al eens gehoordquote:
als je zou gaan turfen, dan hoor je echt veel dezelfde liedjesquote:
Kan zijn dat het bij ultra wasquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik een dj hem heb al heb horen draaien bij tomorrow. veel nrs iig wel vaak
Ouwe hippiequote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
heb het wel zo lang gehad hoor, maar nu is het net over m'n schouders ofzo
beetje als Sneep?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
heb het wel zo lang gehad hoor, maar nu is het net over m'n schouders ofzo
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wel vaker staart, is gewoon makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |