Wil jij een schuine spiltrap?quote:
Voor in huis zou ik dat niet willenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij een schuine spiltrap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou dat iemand anders dat ook vond. Dan hoefde ik hem niet te tekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor in huis zou ik dat niet willen
Maar dan had niks te doen op het werk, of heb je meer teken opdrachten?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand anders dat ook vond. Dan hoefde ik hem niet te tekenen.
Scheelt wel paar cm ruimtequote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor in huis zou ik dat niet willen
Dat misschien wel, maar doe mij maar een normale trapquote:
Mijn grootouders hebben een wenteltrap naar de overloop en dat scheelt echt wel met een normale trap. Is overigens wel gewoon een rechte en geen schevequote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar doe mij maar een normale trap
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan had niks te doen op het werk, of heb je meer teken opdrachten?
Ik zou het eerder contra intuïtief noemen, maar idd alle hoeken qua monteer punten en shit zit helemaal anders dan hoe je het 'normaal' zou doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.
Wat voor opdrachten heb je nog meer dan? Teken echt op papier of ook op de computer?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Genoeg ander werk. Deze trap was wel een hoofdbrekertje omdat het zo onlogisch is.
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor opdrachten heb je nog meer dan? Teken echt op papier of ook op de computer?
Maar nu eerst even weekend toch? Ik ga zo Robin Hood kijken op Net5quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.
Ik heb zelfs het bioscoopkaartje nog.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar nu eerst even weekend toch? Ik ga zo Robin Hood kijken op Net5
Jeez, '91quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het bioscoopkaartje nog.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben samen met het zusje van een vriend er heen gegaan.quote:
Dan ben je nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de volgende opdracht gaat worden. Voorlopig ben ik hier nog wel mee bezig aangezien er hier van 5 stuks moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |