Goed om te wetenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had vorige week voor t eerst die alpine party plugs in.. die zaten niet vervelend zeg maar
maar je merkt wel een duidelijk verschil met ER filters in orthoplastieken
mja eigenlijk moet je elke 2 jaar lektest laten doen.. heb met mijn eerste set 4 jaar gedaan en m'n 2e iets van 5,5-6quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed om te weten
Ik moet weer nieuwe plastieken laten maken. Heb dat tien jaar geleden eens gedaan en toen ook lang gebruikt maar die zijn foetsie gegaan in de corona tijd.
Ja eigenlijk weet ik dat ook wel van die 2 jaar maar jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja eigenlijk moet je elke 2 jaar lektest laten doen.. heb met mijn eerste set 4 jaar gedaan en m'n 2e iets van 5,5-6
maar moet eigenlijk ook weer een volwaardig setje laten gieten want die laatste sluit voor geen meter meer af.
vergoedt je werkgever dat niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weet ik dat ook wel van die 2 jaar maar jaen als je paar jaar met die dingen doet is het ook zo duur niet eigenlijk.
Jawelquote:
De Romeinenquote:
hebben beton uitgevondenquote:
Moeten ze maar weer eens doen bij sommige mensenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben beton uitgevonden
zetten toen al mensen met een blok beton aan de voeten voorbij de vloedlijn.
Klinkt wel leukquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze maar weer eens doen bij sommige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |