Dat zegt de woordvoerder van die idioten, maar daar trapt een Talpa toch niet in? Ik begrijp daar niets van, een controlfreak als John de M. trapt die gek toch gelijk de staat op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
"Wij zien dit als de visie van het OM. Wij wachten verder totdat Nicol haar verklaring heeft gegeven bij de rechter-commissaris. Ze genieten nu nog van hun vakantie. Nicol heeft bij de rechtbank aangegeven op welke data ze beschikbaar is. Dus we hopen snel een datum te krijgen", aldus de woordvoering van Peter Gillis die reageert op de verdenking
https://www.shownieuws.nl(...)details-mishandeling
Zo dus![]()
Iets met kijkcijfers en reclame inkomstenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:13 schreef doeka het volgende:
……Ik begrijp daar niets van, een controlfreak als John de M. trapt die gek toch gelijk de staat op?
Want die aangifte van zijn ex-verloofde Shima Kaes wegens poging tot doodslag is dan ook slechts “een privé-kwestie”.quote:Niks geleerd van The Voice.
Poen wint van fatsoen.
Maar wees dan wel consequent.
Gooi dan je zoontje ook maar meteen weer op tv met die talkshow van ‘m.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aan John de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.briefjevanjan.nl
Duidelijke taal![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, Massa is Ka$$aquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iets met kijkcijfers en reclame inkomsten![]()
John en principes
Yup. Ik ken alleen zijn kop van RTL Boulevard Facebook en die vent heeft geheel een uitstraling van vrouwenmepper.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar serieus; dit is toch dramatisch? Hopelijk krijgt die idioot een veroordeling als er 112- en fotobewijs is. Nooit het programma gezien maar als je naar 'm kijkt, zie je al genoeg,.
Alleen Borsato heeft hij nog niet binnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iets met kijkcijfers en reclame inkomsten![]()
John en principes
Je vergeet nog de proletenparken die hij bestiert en waar je niet dood gevonden wilt worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 09:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Proletenzender die een proleet niet laat vallen. Snap niet zo goed waarom mensen überhaupt naar dit soort programma's kijken, maar ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.
Be my guestquote:Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:
John de M.. Is er al een algemeen topic over de (aanhoudende) Val Van de Molletjes?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef ChipsZak. het volgende:
John de M.. Is er al een algemeen topic over de (aanhoudende) Val Van de Molletjes?
Raar verhaal, te bezopen om naar huis te rijden maar wel op zijn elektrisch stepje rondrijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:50 schreef praadje het volgende:
Peter stuurt vakantiegangers weg.
https://www.vkmag.com/mag(...)2jrHeds8rCcYk6cs58ag
nou lijkt mij helemaal geen raar verhaal. Op dat stepje kun je, bezopen en al, best nog wel een stukje rijden op dat park, maar bezopen en al in een auto stappen met vrouw en kinders en dan de grote weg op is toch wel heel iets anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Raar verhaal, te bezopen om naar huis te rijden maar wel op zijn elektrisch stepje rondrijden
https://www.vkmag.com/mag(...)l-terras-prinsenmeerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
nou lijkt mij helemaal geen raar verhaal. Op dat stepje kun je, bezopen en al, best nog wel een stukje rijden op dat park, maar bezopen en al in een auto stappen met vrouw en kinders en dan de grote weg op is toch wel heel iets anders.
Als ik een park had zou ik ook geen behoefte hebben aan iemand die bezopen op zo'n stepje rondrijd die dingen gaan nog best hardquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
nou lijkt mij helemaal geen raar verhaal. Op dat stepje kun je, bezopen en al, best nog wel een stukje rijden op dat park, maar bezopen en al in een auto stappen met vrouw en kinders en dan de grote weg op is toch wel heel iets anders.
kom op zeg, hij had de man toch vriendelijk erop kunnen wijzen dat het tegen de regels is. Niet gelijk als een soort dictator te eisen dat de man vertelt in welke caravan hij huist, en vervolgens als het antwoord hem niet bevalt, deze man gelijk met vrouw en twee kinderen van het park te trappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als ik een park had zou ik ook geen behoefte hebben aan iemand die bezopen op zo'n stepje rondrijd die dingen gaan nog best hard
Ha, ik zat het net te lezen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)l-terras-prinsenmeer
Maar dit zegt zijn moeder er niet bij…
Klinkt wel alsof die er terecht weggestuurd zijn, als je bezopen door een optreden rijdt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)l-terras-prinsenmeer
Maar dit zegt zijn moeder er niet bij…
hij rijdt met een slakkengangetje. De kinderen op het terras rennen harder door het optreden heen. Het ziet er niet naar uit dat hij levensgevaarlijk bezig was ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof die er terecht weggestuurd zijn, als je bezopen door een optreden rijdt...
Als die het niet had gedaan was de wereld te klein dat die niks aan zulke randfiguren zou doen en het zo'n pauperpark is.
Ik vond het er levensgevaarlijk uitzien op de beelden en de reactie van de overige gasten spreekt boekdelen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hij rijdt met een slakkengangetje. De kinderen op het terras rennen harder door het optreden heen. Het ziet er niet naar uit dat hij levensgevaarlijk bezig was ...
maar goed, iemand 's avonds laat met vrouw en kinders van een park aftrappen vind ik eigenlijk nog meer een pauperactie
Levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vond het er levensgevaarlijk uitzien op de beelden en de reactie van de overige gasten spreekt boekdelen!
Bizar dat jij dit zodanig bespot, ben jij die moeder?quote:
We horen maar 1 kant van het verhaal he. Maar dan nog bezopen met 30km op zo'n stepje rijden waar ook kinderen rondlopen is gewoon gevaarlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit, prima reactie van de eigenaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
We horen maar 1 kant van het verhaal he. Maar dan nog bezopen met 30km op zo'n stepje rijden waar ook kinderen rondlopen is gewoon gevaarlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |