"Open er maar een topic over tzt"quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:05 schreef RedFever007 het volgende:
"Stuur maar een DM" zou mijn reactie geweest zijn
In de bijbaantijd was er een winkelmanager die mensen tijdens hun vakantie gewoon opbelde. Vooral als hij wist dat ze gewoon in Nederland waren. En dan dwong hij de (jeugdige) medewerkers om te komen werken terwijl ze vakantie hadden opgenomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:54 schreef Werkman het volgende:
Volgende week bouwvakvakantie.
Vraagt zo'n nieuwe gast die mijn taken inplant op de betoncentrale mijn nummer om op te bellen voor als er iets is met de productiekraan of als ik in moet komen vallen als iemand ziek is.
Mijn antwoord was dat de personeelsadministratie mijn nummer heeft maar dat ze dan maar het uitzendbureau moeten bellen omdat ik toch niet opneem.
De ballen!
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:54 schreef Werkman het volgende:
Mijn antwoord was dat de personeelsadministratie mijn nummer heeft maar dat ze dan maar het uitzendbureau moeten bellen omdat ik toch niet opneem.
Bij jonge gasten van 15 t/m 17 kan je dat rustig doen ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
In de bijbaantijd was er een winkelmanager die mensen tijdens hun vakantie gewoon opbelde. Vooral als hij wist dat ze gewoon in Nederland waren. En dan dwong hij de (jeugdige) medewerkers om te komen werken terwijl ze vakantie hadden opgenomen.
Wat moet dit voorstellen???😱quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nou, we bellen hé?"
gr gr de personeelsadministratie
Ik kreeg een dom "huh?" als antwoord, gevolgd door een "Maar we hebben Personeelstekort!" toen ik in de deuropening stond.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:42 schreef Fer het volgende:
Hopelijk heb je hem wel keihard in zijn gezicht uitgelachen
Werkloosman?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef Speedfight het volgende:
Met zo'n houding mag je je username ook wel even veranderen, hè!
Die het niet gezellig heeft.quote:
Lezen de kinderen even mee, zo los je dat op.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:45 schreef Werkman het volgende:
Mijn laatste antwoord toen ik wegliep was "sterkte ermee!"
Volkomen gelijk. Je hebt geen consignatiedienst natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:54 schreef Werkman het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:30 schreef Werkman het volgende:
Wat moet dit voorstellen???😱
Kruising tussen een anorexia-patient en een verkeerd geplastificeerde etalagepop?🤢
niet 24/7 bezig zijn met werkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:42 schreef HSG het volgende:
Sowieso mensen die tijdens hun vakantie nog steeds met werk bezig zijn.
Niet de uren maken waarvoor je wordt betaald.quote:
hebberige hollander gespotquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet de uren maken waarvoor je wordt betaald.
Gratis voor je baas werken.
Geen "nee" durven zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hebberige hollander gespot
niet weten dat een beetje geven veel meer oplevert dan wat wisselgeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |