abonnement Unibet Coolblue
pi_205580459
Ik denk dat ze hoogstens officieel bekend gaan maken dat ze een liedje in gaan sturen, wat nog gewoon tot 30 augustus kan :+

En we weten dus dat avrotros niet van die harde roepers houdt…
pi_205580556
99,9% zeker dat ze het niet worden.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 14:52:41 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205580560
Al heeft Israël wel de artiest aangekonigd voor volgend jaar :+ . Andere landen en Nederland die intern kiezen maken dat ook veel later bekend. Bedoeling is in februari normaal gesproken zonder leaks. En window is nog geen eens dicht voor nummers in sturen en alle nummers luisteren en kiezen duurt ook wel even. Dacht dat s10 in November gekozen was?
pi_205580619
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:52 schreef Momo het volgende:
Al heeft Israël wel de artiest aangekonigd voor volgend jaar :+ . Andere landen en Nederland die intern kiezen maken dat ook veel later bekend. Bedoeling is in februari normaal gesproken zonder leaks. En window is nog geen eens dicht voor nummers in sturen en alle nummers luisteren en kiezen duurt ook wel even. Dacht dat s10 in November gekozen was?
Nummers kunnen ingestuurd worden tot 1 september dacht ik en blijkbaar blijven er dan eerst nog 4 over.

Al denk ik wel dat ze sneller ‘moeten’ gaan zijn met het bekend maken want je zag vorig jaar al dat de juice channels eerder waren.
pi_205582670
Net op Boulevard weer.
Zanger die (duidelijk als grap) zegt tegen publiek dat ze namens Nederland naar het songfestival gaan.....
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 19:18:30 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205582704
Lijkt dat ze vooral gebruik willen maken van het songfestival om in clickbait headlines te maken.
pi_205582765
Het is komkommertijd. Boulevard, Shownieuws, juichekanalen zijn driftig opzoek naar dit soort roddels. Goldband weet hoe ze dat spel moeten spelen.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:25:23 #33
2681 Dave
Aardig op drave
pi_205583289
Dat zei die zanger bij de slimste mens ook al.

En ik wil ook wel es wat.
:o)
pi_205583373
Nou, laat ze een liedje insturen en verder hun bek erover houden. Misschien komen ze wel met een geweldig nummer wat internationaal potten kan breken. Zou me verbazen, maar het kan.
pi_205719336
Hier ook maar even. Ik snap dat het op een festival wel een uurtje feest is met deze gasten, ook al is het niet helemaal mijn smaak. Denk alleen dat deze gasten qua uitstraling en stemcapaciteiten chronisch te kort schieten in een internationaal veld. Dan gaan we echt weer richting niveau Toppers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')