quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:17 schreef Cockwhale het volgende:
...wat een aangebrande, verbouwde, golddiggende nietsnut van een kkr hoer is dat toch
Dan heeft u veel gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:32 schreef Marsenal het volgende:
Die vadsige dochter zou ik nog wel doen, die heeft nog wel flinke uiers in de originele kleur.
Geen last van.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:17 schreef Cockwhale het volgende:
...wat een aangebrande, verbouwde, golddiggende nietsnut van een kkr hoer is dat toch
Dit gaat over die moeder, tjappie. Wel last van dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Geen last van.
Meer van dat gezeik over die kutbroer van d'r met z'n moeder complex.
Oh die, ach weet je, die hele Hazes kliek boeit me eigenlijk geen reet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit gaat over die moeder, tjappie. Wel last van dus.
Juist, zonder de naam Hazes waren het uitkeringtrekkers geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Oh die, ach weet je, die hele Hazes kliek boeit me eigenlijk geen reet.
Het enige wat ze kunnen is stuk voor stuk profiteren van de roem van hun vader omdat ze stuk voor stuk nog niet eens interessant genoeg van zichzelf zijn om op het station de rijtijden om te roepen.
Maar er wel een topic over aanmakenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Oh die, ach weet je, die hele Hazes kliek boeit me eigenlijk geen reet.
Dit is zijn soort 'type', vadsig met dikke tettenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:28 schreef Cockwhale het volgende:
Andre Hazes met tieten en lang haar
@:sfancta, wat heb jij gesnoven?
Kan je mooi de ramen mee lappen, of de auto mee droog zemen...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:05 schreef herverwijderd het volgende:
De zeemleren lap, zoals ze liefkozend in sho genoemd wordt.
Altijd terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |