Ik lust ook wel een berichtje.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zal je een bericht sturen.
Qua content, alles recent maar ook heel veel oudere content. Alle klassiekers dus en als het er niet op staat kan je het aanvragen.
Dm gestuurdquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat merk ik ook. Welke is dat dan?
Idem hier. Al heb ik al plex draaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zal je een bericht sturen.
Qua content, alles recent maar ook heel veel oudere content. Alle klassiekers dus en als het er niet op staat kan je het aanvragen.
Zou je mij ook een DM kunnen sturen ajb?quote:
Bericht volgt nog. Heb wat issues met mijn huidige provider en prijstechnisch lijkt deze niet heel boeiend meer voor nieuwe klanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Idem hier. Al heb ik al plex draaien.
Oh das mijn angst ook dat degene die Eastenders en Coronation Street erop zet ermee kapt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het 75% usenet, 25% torrents. Usenet gaat automatisch dus dat heeft de voorkeur. Maar de dingen die ik kijk worden steeds moeilijker verkrijgbaar dus de lol begint er wel af te raken.
Het zijn wel erg specifieke dingen die ik zoek, Britse programma's over tuinieren en boerderijen. Volgens mij is die ene persoon die alles ripte gewoon met pensioen.
Dat is echt zo een waardeloos excuus he. Er zijn er te veel dus betaal ik maar helemaal nergens voorquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik weiger te betalen voor 1001 streamingdiensten, dus alles trek ik hier nog steeds binnen via Sonarr en Plex
Okee.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/the-shield
Staat op viaplay
Hmmm. Kon dat niet zo snel vinden, maar interessant dan.quote:
Ja dan wordt je weer doorgelinkt met een andere streamins dienst...quote:
Fenomenaal ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben pas begonnen aan The Shield, heerlijke serie. Probeer die maar eens op je legale streamingdiensten te vinden.
https://viaplay.com/series/shield-thequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:01 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hmmm. Kon dat niet zo snel vinden, maar interessant dan.
Je kunt Prime Video tegenwoordig ook met iDeal betalen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
Wou Mr.Robot zien maar die stond alleen op Amazon Prime en daar moet je een cc voor hebben. Dus dan maar even getorrent. Wel goede serie trouwens
Hoe dan ?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Je kunt Prime Video tegenwoordig ook met iDeal betalen.
Heerlijke filmquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:48 schreef Marsenal het volgende:
Tegelijkertijd ook de firefly-film maar opgepikt, die kon ik laatst ook niet vinden op een van mijn diensten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |