5 minuten geen antwoord is inderdaad wel een kick waard.quote:
Nou nouquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 minuten geen antwoord is inderdaad wel een kick waard.
Wat nou Nou nou?quote:
quote:Wat deze twee sterrenbeelden het meest met elkaar gemeen hebben zijn hun kinderen. Leeuw houdt ervan om de leiding te hebben op een wat speelse manier. Kreeft houdt ervan om een gezin het naar hun zin te maken. Leeuw heeft een liefde voor kinderen en vermaakt zich uitstekend door met ze te stoeien en spelen. Lees de kinderen van Leeuw nooit de les, tenzij je Leeuw's goedkeuring hebt. Als ze zich misdragen, vertel het eerst aan Leeuw, want Leeuw wil er alles van weten en zal handelen zoals hij vindt dat er gehandeld moet worden.
Ben je zelf een leeuw?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:53 schreef Speedfight het volgende:
Lijkt me niet zo'n succes gezien de gevoeligheid van kreeften en de felheid van leeuwen.
Nee ik ben een stier.quote:
Je kickt het topic.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:49 schreef Ikvraaghetgewoon het volgende:
[..]
Je begon meteen dat ik een kick moet krijgen
Hé, bedankt voor je bericht. Klopt inderdaad!quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er hier op Fok niet een apart forum voor zulke zaken, tru of bnw ofzo?
Mja puur op het zonneteken zal het niet zo goed passen denk ik, leeuw is een vuurteken en kreeft een waterteken en water en vuur schijnen niet zo goed samen te gaan.
Maar alleen het zonneteken zegt nog niet zoveel, volgens mij bestaat er ook nog zoiets als ascendant.
Mijn stiefzusje zit nog steeds vast in de wasmachine maar deze post en dit topic wil ik niet missen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er hier op Fok niet een apart forum voor zulke zaken, tru of bnw ofzo?
Mja puur op het zonneteken zal het niet zo goed passen denk ik, leeuw is een vuurteken en kreeft een waterteken en water en vuur schijnen niet zo goed samen te gaan.
Maar alleen het zonneteken zegt nog niet zoveel, volgens mij bestaat er ook nog zoiets als ascendant.
Ik zal even een tarotreading doen om te zien wanneer je stiefzusje bevrijd wordt uit de wasmachinequote:Op donderdag 21 juli 2022 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje zit nog steeds vast in de wasmachine maar deze post en dit topic wil ik niet missen.
er nog zo weinig over weet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:41 schreef Ikvraaghetgewoon het volgende:
Ik heb me sinds kort verdiept in de astrologie en vind het super interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |