Dan was hij nooit geparkeerd en was hij als tweede bovengekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wat als hij dit in een Sky en/of INEOS trui had gedaan?
Staat mijn vader aan de kant?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Weer zo'n mongool die in de binnenbocht met z'n tablet staat te filmen
Jamaar de beste was toch Wout?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zodat niet de beste renner de tour wint? Logisch.
Jij moet de eerder genoemde eigen merk pindakaas van de Jumbo wel HEEL lekker vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan was hij nooit geparkeerd en was hij als tweede bovengekomen.
Ik bedoel dat hij niet echt instort en het verschil heel langzaam oploopt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij verliest al bijna een minuut...
Ja, ruim.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe is het ondertussen met Fabio? Op koers om het te halen?
De nieuwe Tia?quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede gezichten wel bij Vingegaard
een minuut in de laatste 4 km valt onder instorten in het hedendaagse wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet echt instort en het verschil heel langzaam oploopt.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/18quote:Remaining distance : 9.5 km
Gap : +23' 49"
34:50 nu.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand de stopwatch ingedrukt aan het begin van de Hautacam?
Ik zit op 37:30, al was dat de kopgroepquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Zo was het gewoon bij de Sky-ploeg, tweederangsklimmers reden daar op kop van het treintje alles en iedereen kapot en werden dan zelf nog 6de of zo in het klassement.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet de eerder genoemde eigen merk pindakaas van de Jumbo wel HEEL lekker vinden.
Fabio is de nieuwe Kenny van Hummelquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
Ik, toen bij de klassementsmannen "col" in beeld kwamquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Ja Gaudu en Thomasquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:34 schreef wimderon het volgende:
Het altijd vervelende kutpubliek zat Gaudu in de weg.
Klopt want hij wint zelfs truien en etappesquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zo was het gewoon bij de Sky-ploeg, tweederangsklimmers reden daar alles en iedereen op kop in het treintje kapot en werden dan zelf nog 6de of zo in het klassement.
Wat Van Aert doet lijkt daar totaal niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |