abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205411555
Mijn klacht van het jaar, prima jaar achter de rug gehad weinig te klagen maar dit? Dit brak mijn klomp.

Ben al aardig wat grenzen overgegaan zonder gedoe en vaak nieteens gecontroleerd. Al hoewel vrijwel iedereen die ik sprak klaagde over de hongaarse grens en hoe dit uuren kan duuren.

Dus ik kom aan op een zondag avond omstreeks 19;00 +/- rustig moment, stonden 3/4 autos voor mij in de wacht. Dus ik denk oke, mazzel. Wel moest iedereen zijn kofferbak openen en na een kleine check mocht deze weer dicht en de mensen door.

Ik steek een cigarretje op en denk wel snel hier mee klaar te zijn, ik kom aan paspoort in hand en geef deze af. Vrijwel meteen loopt meneer weg met mijn paspoort een kantoortje in en zijn collega gaat verder met mij, spreekt mij aan in het Hongaars, desondaks duidelijk zichtbaar is aan mijn gele kentekenplaat dat ik zijn taal hoogswaarschijnlijk niet begrijp. Hij herhaalt zich 2x waarop ik antwoord. Sorry i don't speak your language can you repeat yourself in English. Oke, motor uit, kofferbak open.

Hij kijkt kort door mijn spullen en ik word doorverwezen naar een parkeerplaats voor extra controlen.

Ze controleren alles, maar dan ook ALLES. Al mijn bagage, al mijn kleren overhoop gooien. Motorkap open, kloppen voor verborgen ruimtes, stellen me iedere vraag die ze konden bedenken. Papieren van de auto etc. etc.

Uiteindelijk komen ze 3 sloffen sigaretten tegen. Dit is blijkbaar een probleem? Ze geven aan dat ik niet zoveel sigaretten mag invoeren, waarop ik aangeef dat ik EU staatsburger ben en ik volgensmij 800 sigaretten mag transporteren. Ik had dit ook opgezocht en was mij van geen kwaad bewust.

Geen begrip voor want blijkbaar kwam ik uit Servië en dit hoort niet bij de unie. Ik mocht maarenkel 2 kleine pakjes sigaretten invoeren.

Algoed, er werd besloten mij een boete te geven en hij moest met zijn chef erover hebben hoeveel dit zou zijn.

Ze laten mij 1uur wachten todat hij terugkomt met een boetebedrag 77.000huf (180¤)

Ik zeg oke je hebt mijn gegevens, stuur maar op. Nee, dit moest nu direct betaald worden, ik protesteer en vraag waarom? Als ik een boete krijg in Italie, Spanje oid kan dit wegens het EU systeem gewoon thuisgestuurd worden. Nee er moest nu betaald worden. Ik geef aan dat ik geen Hongaars geld of creditcard met mij draag en ze vroegen of ik Euros had. Waarop ik antwoord ja, nou dan moest het in Euros en ze begeleiden mij naar een wisselkantoor.

Waar ik mijn Euros tegen een zeer ongunstige koers moest wisselen voor Hongaars geld, namelijk ¤220.

Ik betaal oke klaar, hij zegt dat ik even moet wachten dat hij het betaalbeweis in orde gaat maken.

Ik moet weer een uur wachten.

Meneer komt terug met een aantal papieren die ik moet onderteken, na dit gedaan te hebben vraag ik of ik mijn sigaretten nog terugkrijg, waarop het antwoord is nee.

Uiteindelijk heeft dit grapje mij 3,5 uur tijd gekost en reed ik pas om 22:30 aan van de grenspost.

Dus uiteindelijk 3x genaaid
1. Boete voor sigaretten
2. Euros gewisseld tegen een ongunstige koers
3. Sigaretten inbeslag genomen

Bonusklacht: Hongarije heeft een of andere zieke wet erdoorheen gedrukt dat lokalen automobilisten benzine laat tanken tegen ¤1,20 en mensne met een buitenlandse plaat voor ¤1,90

Bonusbonusklacht: op de route naar mijn accomodatie reed ik in 2 fuiken, hier ben ik niet verder opgehouden maar 2 fuiken op een zondag nacht :')?

Eerste en laatste keer dat ik naar Hongarij ga, vuile politiestaat.
pi_205411611
Zie je wel dat roken niet goed voor je is? :7
pi_205411633
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef DerekB het volgende:
Zie je wel dat roken niet goed voor je is? :7
Dit.
Zelf ook gestopt.
Niet meer te betalen en die Poolse counterfit zit vol met teer.
De groeten!
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 14:36:13 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205411693
Niet gewoon doorrijden bij controle :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205411896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:25 schreef Stillemeneer het volgende:
Mijn klacht van het jaar, prima jaar achter de rug gehad weinig te klagen maar dit? Dit brak mijn klomp.

Ben al aardig wat grenzen overgegaan zonder gedoe en vaak nieteens gecontroleerd. Al hoewel vrijwel iedereen die ik sprak klaagde over de hongaarse grens en hoe dit uuren kan duuren.

Dus ik kom aan op een zondag avond omstreeks 19;00 +/- rustig moment, stonden 3/4 autos voor mij in de wacht. Dus ik denk oke, mazzel. Wel moest iedereen zijn kofferbak openen en na een kleine check mocht deze weer dicht en de mensen door.

Ik steek een cigarretje op en denk wel snel hier mee klaar te zijn, ik kom aan paspoort in hand en geef deze af. Vrijwel meteen loopt meneer weg met mijn paspoort een kantoortje in en zijn collega gaat verder met mij, spreekt mij aan in het Hongaars, desondaks duidelijk zichtbaar is aan mijn gele kentekenplaat dat ik zijn taal hoogswaarschijnlijk niet begrijp. Hij herhaalt zich 2x waarop ik antwoord. Sorry i don't speak your language can you repeat yourself in English. Oke, motor uit, kofferbak open.

Hij kijkt kort door mijn spullen en ik word doorverwezen naar een parkeerplaats voor extra controlen.

Ze controleren alles, maar dan ook ALLES. Al mijn bagage, al mijn kleren overhoop gooien. Motorkap open, kloppen voor verborgen ruimtes, stellen me iedere vraag die ze konden bedenken. Papieren van de auto etc. etc.

Uiteindelijk komen ze 3 sloffen sigaretten tegen. Dit is blijkbaar een probleem? Ze geven aan dat ik niet zoveel sigaretten mag invoeren, waarop ik aangeef dat ik EU staatsburger ben en ik volgensmij 800 sigaretten mag transporteren. Ik had dit ook opgezocht en was mij van geen kwaad bewust.

Geen begrip voor want blijkbaar kwam ik uit Servië en dit hoort niet bij de unie. Ik mocht maarenkel 2 kleine pakjes sigaretten invoeren.

Algoed, er werd besloten mij een boete te geven en hij moest met zijn chef erover hebben hoeveel dit zou zijn.

Ze laten mij 1uur wachten todat hij terugkomt met een boetebedrag 77.000huf (180¤)

Ik zeg oke je hebt mijn gegevens, stuur maar op. Nee, dit moest nu direct betaald worden, ik protesteer en vraag waarom? Als ik een boete krijg in Italie, Spanje oid kan dit wegens het EU systeem gewoon thuisgestuurd worden. Nee er moest nu betaald worden. Ik geef aan dat ik geen Hongaars geld of creditcard met mij draag en ze vroegen of ik Euros had. Waarop ik antwoord ja, nou dan moest het in Euros en ze begeleiden mij naar een wisselkantoor.

Waar ik mijn Euros tegen een zeer ongunstige koers moest wisselen voor Hongaars geld, namelijk ¤220.

Ik betaal oke klaar, hij zegt dat ik even moet wachten dat hij het betaalbeweis in orde gaat maken.

Ik moet weer een uur wachten.

Meneer komt terug met een aantal papieren die ik moet onderteken, na dit gedaan te hebben vraag ik of ik mijn sigaretten nog terugkrijg, waarop het antwoord is nee.

Uiteindelijk heeft dit grapje mij 3,5 uur tijd gekost en reed ik pas om 22:30 aan van de grenspost.

Dus uiteindelijk 3x genaaid
1. Boete voor sigaretten
2. Euros gewisseld tegen een ongunstige koers
3. Sigaretten inbeslag genomen

Bonusklacht: Hongarije heeft een of andere zieke wet erdoorheen gedrukt dat lokalen automobilisten benzine laat tanken tegen ¤1,20 en mensne met een buitenlandse plaat voor ¤1,90

Bonusbonusklacht: op de route naar mijn accomodatie reed ik in 2 fuiken, hier ben ik niet verder opgehouden maar 2 fuiken op een zondag nacht :')?

Eerste en laatste keer dat ik naar Hongarij ga, vuile politiestaat.
Bij dit verhaal moet ik denken aan de Hongaar uit de bijbaantijd. Die boorde de boel ook elke keer. Als ze zogenaamd ziek was terwijl ze niet naar buiten mocht van de shemale. Of dat ze een medewerker heel leuk vond maar er niks mee durfde maar ondertussen wel met hem aan het appen was en afspreken.
  donderdag 21 juli 2022 @ 15:59:32 #6
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_205412749
Voor een stillemeneer vind ik deze TS vrij spraakzaam. Klacht is verder wel terecht.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  donderdag 21 juli 2022 @ 17:16:57 #7
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205413993
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:32 schreef Werkman het volgende:

[..]
Dit.
Zelf ook gestopt.
Niet meer te betalen en die Poolse counterfit zit vol met teer.
De groeten!
Ja tegenwoordig kun je ook al niet meer gezond roken!1!
pi_205415081
Daar gaat een vierde van je bijstand.
pi_205424836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:33 schreef Atak het volgende:
Daar gaat een vierde van je bijstand.
Zeg dat wel, ik heb echt een schooier week.

In plaats van restaurants moet ik nu naar de bakker.
In plaats van drankje op het terras moet ik de goedkoopste icetea bij de supermarkt haalen
In plaats van auto rijden ben ik overgeleverd aan het onrendabele vervoer.

Budget deze week: 60¤ heb nog 12/13¤ over voor 2 dagen..
pi_205425213
Bewijst maar weer dat rokers losers zijn.
  Tettenkoning vrijdag 22 juli 2022 @ 19:42:18 #11
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205425451

Vier @wollah's voor je topique
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205425469
Hongarije kan dus ook in het rijtje boevenstaten van de BRICS
.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 juli 2022 @ 19:54:58 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205425543
Komt hier door:
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:02:59 #14
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205425621
Jij denkt dat als je een boete krijgt voor ongeoorloofde invoer, je het product mag houden? _O-
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:12:44 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205425721
Antiklacht is natuurlijk wel dat Hongarije anti-asielzuigers is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:17:24 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205425778
Antiklacht is natuurlijk wel dat Hongarije anti-asielzuigers is.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef stokj het volgende:

[..]
Bij dit verhaal moet ik denken aan de Hongaar uit de bijbaantijd. Die boorde de boel ook elke keer. Als ze zogenaamd ziek was terwijl ze niet naar buiten mocht van de shemale. Of dat ze een medewerker heel leuk vond maar er niks mee durfde maar ondertussen wel met hem aan het appen was en afspreken.
...wut? :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205426040
Vorig jaar in Frankrijk op 1 dag 3 keer staande gehouden en 2 keer mijn hele auto doorzocht :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 22:11:11 #18
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_205427009
Je had ze beter gelijk kunnen afkopen met iets uit Nederland wat ze in Hongarije niet hebben. Geen idee wat zo, maar zo heel moeilijk kan dat niet zijn
Wakadoodle!
pi_205427165
Apart want Hongarije is lid van EU en Schengen dus dit nooit mogen gebeuren.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205427207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:54 schreef JeMoeder het volgende:
Komt hier door:
[ afbeelding ]
Moeten zij weten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205428974
Zal wel Orban voetvolk zijn. Die hebben het niet zo op Hollanders dankzij Timmerfrans.
pi_205432572
Volgende keer een omgekeerde Nederlandse vlag aan je spiegel hangen, dan zien ze dat je tegen de EU bent.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 23 juli 2022 @ 17:01:58 #23
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_205433180
Dus als ik het goed begrijp, vind je het gek dat je een bekeuring krijgt als je als viesgore roker sigaretten de EU in smokkelt?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_205433286
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 17:01 schreef star_gazer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, vind je het gek dat je een bekeuring krijgt als je als viesgore roker sigaretten de EU in smokkelt?
En dat je deze na een boete betaald te hebben niet eens mag behouden. Wat een bezopen Europese regeltjes toch. _O-
pi_205434545
Neef je bent maximaal gescamd bij de grens. Die lui roken nu je puiken op.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')