Wel bijzonder ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon 2 renners die los van elkaar tegelijk worden aangereden
Dat is motor van Maarten Vangramberen, Sporza.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die motor daarvoor snijdt de weg van Eekhof af
Klinkt dan wel als een Belg.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is motor van Maarten Vangramberen, Sporza.
Die zei dat hij het niet goed zag
Nu geven de commentatoren schuld aan alles en nog wat behalve motor zelf
Killerdrones. Om Evenepoel uit de koers te schietenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen motors voortaan meer, maar drones. Zal een hoop schelen.
Zeker, ook bij Eekhoff. Ook veel te smal om te gaan inhalen. Kut motards, allen tv-camera's en neutrale mannen toelaten.quote:
Ik ben tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Killerdrones. Om Evenepoel uit de koers te schieten
Ik ga dat ff aan de binnenkant van me ogen bekijken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen motors voortaan meer, maar drones. Zal een hoop schelen.
Wie zouden ze moeten sturen? Bjerg lag al achterop, Hirschi is matig in vorm en McNulty moet bij Pogacar blijven.quote:
Idioot.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is een mooie foto voor Cycling out of Context.quote:
Gaat het?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De auto van UAE moest remmen vanwege Eekhoff dus toch niet zo los van elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon 2 renners die los van elkaar tegelijk worden aangereden
Mods?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |