Net gezonken...quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:37 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zie heul geen omgeslagen boot op die foto?
"Ik kom van rechts dus voorrang"quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:42 schreef vosss het volgende:
Wat was die kleine boot denkende?
Schipper onwel geworden voor de aanvaring of opzet. Veel meer scenario's kan ik niet bedenken.
Ik denk dat niemand hier op fok daar verbaast over is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:42 schreef vosss het volgende:
Schipper onwel geworden voor de aanvaring of opzet. Veel meer scenario's kan ik niet bedenken.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:45 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier op fok daar verbaast over is.
Badum tishhhquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:45 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier op fok daar verbaast over is.
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je reddingsvest mee"quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Misschien was dit zo'n kinderfeestje waarbij niet verteld wordt wat men gaat doen, maar waar je wel je zwembroek moet meenemen?
En dat je wordt thuisgebrachtquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Misschien was dit zo'n kinderfeestje waarbij niet verteld wordt wat men gaat doen, maar waar je wel je zwembroek moet meenemen?
Op het water geld: grotere boot is moeilijker te besturen, dus heeft voorrang. (mits beide motorboten en beroepsvaart zijn, zoals in dit geval)quote:
ik weet wat er geldt maar hij zei: wat zou die gedacht hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
Op het water geld: grotere boot is moeilijker te besturen, dus heeft voorang. (mits beide motorboten zijn)
Bah dat zijn klote bootjes om zo'n ongeluk mee te krijgen, volgens mij is de achterkant open en de rest volledig dicht dus zal snel vol lopen en je komt er moeilijk uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |