ja engine weet dat soort dingen. maar ik ben nooit ingelogd daar, dus ik volg dat nietquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:33 schreef suzi1 het volgende:
hebben we uitgebreid besproken hier met engine
quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:03 schreef suzi1 het volgende:
mss geen serie maar even bij de poezels kijken. ze zijn lekker aamn t spelen nu
nice! beter gratiesquote:Op donderdag 21 juli 2022 01:04 schreef suzi1 het volgende:
ik heb bestelling eten gedaan. want kocht alweer zelf. maar kan t ook graties krrijgen
nice asot is natuurlijk ook vandaagquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
Deze keer wel op tijd nu het niet zo geweldig weer is![]()
dat weet je toch inmiddelsquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice asot is natuurlijk ook vandaag
poah! lekker hoorquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
ik had lekker mokkastaafkoekjes ipv een big mac
aaahwquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:52 schreef suzi1 het volgende:
en zoooo jammer dat ik mn foon niet bij me had liggen
ik had fluffy op dr rug op schoot gelegd en ze bleef heel de tijd zo liggen <3
ik ben zo eimand die het allebei eetquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
ik had lekker mokkastaafkoekjes ipv een big mac
verschil tussen jou en soesje is dan ook een paar kiloquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben zo eimand die het allebei eet
ze bezorgen hier niet. en ga niet iemand bellen om te rijenquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben zo eimand die het allebei eet
die meuk moet je ook niet laten bezorgen man, het gaat al lauw in de zak, als het thuis is is het koud johquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze bezorgen hier niet. en ga niet iemand bellen om te rijen
toen ik in t zkh lag liet ik het vaak iemand meebrengen. smaakte me maar al te goedquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die meuk moet je ook niet laten bezorgen man, het gaat al lauw in de zak, als het thuis is is het koud joh
zoals altijd geen zin in kokenquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Maar mokkastaafjes als avondeten?
whutquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toen ik in t zkh lag liet ik het vaak iemand meebrengen. smaakte me maar al te goed
en toen vriendin er werkte liet ik haar ook meebrengen. even in de magni nog, t lauwe eraf en jumsie
lolquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet nog toen er decemberactie was met Big Mac en je nog onbeperkt kon bestellen bij zo'n orderpaal dat er mensen zijn die hele lading kopen voor de vriezer
nee klonk wel leukquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het maar niet DJ Jean stijl is
nee dat is kut skiquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde er net op gaan letten. maar dat is de draaier die er dus nu staat?
oh echt?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:17 schreef suzi1 het volgende:
ik zag die naam volgens mij ook bij tomorrowland ertussen staan.
goed bekeken gozerquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig hoef ik niet te tuinhuizen
Hou ik geld over om te e-scooteren en te pilsenquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou ik geld over om te e-scooteren en te pilsen
watte?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
en hij gaat tegelijk met ferry corsten
dus komt niemand dan
hij speelt op een festival, en moet op een ander podium draaien terwijl op dat moment ferry corsten dus ook draait daarquote:
we zijn net hier naar toe gestuurdquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
oke asot afgelopen, waar wieblen jullie nu op?
weet ik niet, gaat soesje nu uitleggen!!quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe werkt dat en waar kan je ze voor gebruiken
hahahaquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
die heb ik met me bestie eens gekaraokeed. dat was niet om aan te horen. dus toen heb ik me maar omgedraaid haha
gelukkig was dat niet in NL
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mag ik voor 1000 punten een blije emosie.
bvd
mvg,
mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |