ik hoor het wel als je een keer 50km gelopen hebtquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:05 schreef wunderbaum het volgende:
Ipv. een soort van topsport event ervan te maken is het een veredelde carnavalsoptocht voor boomers en dan ook nog roze ookLekker voor ze dat het maar 3 dagen duurt.
Bedoelde je 40gram?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n 40km stamp je toch in tweeënhalf uur weg?
Je krijgt na afloop wel een medaille ofzo. Bij bepaalde mensen en hun werkgevers doet zoiets het heel goed om voor een beetje geren een officiële plak te krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:05 schreef wunderbaum het volgende:
Ipv. een soort van topsport event ervan te maken is het een veredelde carnavalsoptocht voor boomers en dan ook nog roze ookLekker voor ze dat het maar 3 dagen duurt.
Wereldrecord snelwandelen op de 40km is nog vacant lijkt me, aangezien ze altijd 20 en 50 lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n 40km stamp je toch in tweeënhalf uur weg?
Kom vrijdag St Anna niffoquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vierdaagse lopen
Vierdaagse feesten
Moet alleen wel ff wat dimmen met de drugs deze week
Alsof alle tradities zijn per definitie leuk en goed zijnquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:04 schreef Näsenbar het volgende:
Haten op Nederlandse traditiesHoepel maar lekker op als je alleen maar zit te zeiken op dit land.
Wel als ze Nederlands zijn. NEDERLAND DE BESTE!quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alsof alle tradities zijn per definitie leuk en goed zijn
quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:21 schreef Näsenbar het volgende:
Wel als ze Nederlands zijn. NEDERLAND DE BESTE!
Dat is ‘via Vierdaagse’ met wandel begeleiding, 4d rechtstreeks kost 104 euroquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:55 schreef LanaMyst het volgende:
Zou eigenlijk nog wel een keer mee willen doen, alleen lopen met die warmte vind ik wat minder.
En toen ik gisteren zag wat het inschrijfgeld is heb ik toch maar bedankt. 250 euro pp
Voor dat geld ga ik geen poging doen maar moet ik 99.999% zeker weten dat ik het haal.
Doe wel de Apeldoornse vierdaagse volgend jaar, die is maar 36 euro, een stuk rustiger en nog grotendeels in de natuur ook.
Ik ben afgelopen zaterdag geweest, was geweldig. Verder ga ik niet meer helaasquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:47 schreef jigggy het volgende:
@:basenaad ben je al bezopen kameraad
Nog feestjes deze week? Ik ben vrijdag en morgen weer aanwezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |