SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
momo heeft het gespoilertquote:
Ik hoop dat de schrijver zijn verzamelde werken ooit nog in boekvorm uit gaat geven.quote:
_______________/\/quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boivin en Doull in een bergrit op kop.
Verklaar dit maar.
Gelukkig ziet ze er niet zo uit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Hannah Walker klinkt enorm als José Been.
Die trui boeit de klassementsrenners helemaal niet, maar ze willen ze de trui dan toch per ongeluk geven..quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuk klimtijden voor de bergtrui, Zabel in de bollen volgend jaar
Misschien had José trek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Hannah Walker klinkt enorm als José Been.
Daarvoor hebben we de mannetjes van de radioquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis wel een beetje dat Renaat en Jose ter plaatse zijn.
Eekhoff mag zoals Roglic niet meer binnen in Vlaanderenquote:
Daar weet Geniets meer van vanaf nu.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef alpeko het volgende:
Zou wel prettig zijn als we konden zien waar Geniets zit
Nairo helemaal voorinquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou tijd voor de klassementsman die meeschuift graag
Bridgehead voor pidcock en Thomas. Yates lijkt niet in vorm ( zul je zie ln dat hij straks demarreert)quote:
Doull gaat voor Ineos rijden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bridgehead voor pidcock en Thomas. Yates lijkt niet in vorm ( zul je zie ln dat hij straks demarreert)
Misschien zou het voor de fans leuker zijn als Wout zijn Red Bull helm wisselt voor een eierdopje.quote:
Sowieso zat 1x Bardet in een van die groepen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom gaat Jumbo nou zo hard omhoog, laat dit toch een mooie groep worden
Zs proberen het peleton tot rust te krijgen en nemen dus een acceptabele snelheid waarbij de kopgroep weg kan rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Jumbo-visdag dan toch met de rit bezig of zien zij gevaar?
quote:En ook bekend voor zijn legendarische uitspraken op Sporza-radio:
"Waar is die fiets? Où est le vélo?" Tour de France 2016
”De guacamole op de Taco van der Hoorn” Tour de France 2022
Dit is toch wel een risico; voor hetzelfde geld krijg je straks op je donder en geef je 10 gratis bonisecondes aan Pogi.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visafslag wil het vandaag al afmaken?
Wellicht maar ik mag het wel. Als winnaar mag je ook wel laten zien dat je de beste bentquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is toch wel een risico; voor hetzelfde geld krijg je straks op je donder en geef je 10 gratis bonisecondes aan Pogi.
Maar ja, dat moeten we dus eerst nog zien..quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht maar ik mag het wel. Als winnaar mag je ook wel laten zien dat je de beste bent
Raar, want die hebben ze nog wel als ze gewoon met 3 man in het peloton blijven hangen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op een oversteek makende Pidders in de afdaling, maar het heeft er veel van weg dat het INEOS om de gele helmpjes te doen is.
Ja, 2e in het puntenklassementquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:47 schreef Idisrom het volgende:
Even nog wat humor opgezocht op de Sporza-site. Dit stond er vlak voordat de tussensprint zou beginnen.
" Alpecin-Deceuninck dicht het gaatje met Van Aert en co. Philipsen wil meedoen aan de tussensprint om tweede te worden. "..
Dani en Jungels ook goed?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op een oversteek makende Pidders in de afdaling, maar het heeft er veel van weg dat het INEOS om de gele helmpjes te doen is.
Jammerquote:
Dit is Castro. Op Martinez zou ik per definitie niet rekenen in een afdaling.quote:
inzien dat het geen zin meer heeft en met pensioenquote:
Ik ben bang dat die 3e plek in de etappe naar de Alpe hem teveel motivatie heeft gegevenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
inzien dat het geen zin meer heeft en met pensioen
Ik werd voorgelogen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is Castro. Op Martinez zou ik per definitie niet rekenen in een afdaling.
Als Philipsen de rit vandaag niet wint (en Van Aert uitrijdt) is ook enkel nog de tweede plaats mogelijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:47 schreef Idisrom het volgende:
Even nog wat humor opgezocht op de Sporza-site. Dit stond er vlak voordat de tussensprint zou beginnen.
" Alpecin-Deceuninck dicht het gaatje met Van Aert en co. Philipsen wil meedoen aan de tussensprint om tweede te worden. "..
Na zijn teksten van gisteren was een DNS logischer geweest dan ditquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:52 schreef JohnDDD het volgende:
Vrij volgens verwachting dat Bardet gaat proberen zijn achterstand wat in te lopen op deze manier
Weinig kans
Taaie renner hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef Columbiafan het volgende:
Geschke verbaast me eerlijk gezegd wel qua frisheid zo diep in de Tour.
Ook wel logisch met de vlakke aanloop, al gingen ze wel echt hard in het 1e uurquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef Fretwork het volgende:
Dit wordt een slagveld. Ruim voor op eerste schema ook
Als ie nog zo goed kan dalen en bij groep 2 kan komen wordt dit een leuke ritquote:
Wat die in Romanië deed kon ook al niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef Columbiafan het volgende:
Geschke verbaast me eerlijk gezegd wel qua frisheid zo diep in de Tour.
Volgens Touretappe.nl was het snelste schema 15.09 op de Aspin, Wielerflits kwam met 15:05, maar ook dat is al 10 minuten voor op schema in zo'n anderhalf uurquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel logisch met de vlakke aanloop, al gingen ze wel echt hard in het 1e uur
Zou DSM niet beter een Hamilton of Leknessund laten wachten. Als Romain er straks met een opgeblazen motor bijkomt heb je er alsnog niks aan.quote:
Snap ik ook niet zo goed neequote:Op woensdag 20 juli 2022 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou DSM niet beter een Hamilton of Leknessund laten wachten. Als Romain er straks met een opgeblazen motor bijkomt heb je er alsnog niks aan.
Denk dat hij meer kans heeft vanuit de groep erachter, 3 is wel heel weinigquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Beetje dom van Geschke, door zijn sprint zat ie op 9 sec van de 2 koplopers , als ie nou meteen vol doorgaat en aansluit, heeft ie veel meer kans op goede punten op de volgende berg
Een tweede plaats lever ¤15000 op (een derde 10.000 en een vierde niks), toch wel de moeite waard om een minimale inspanning voor te doen. Plus als Van Aert uitvalt kun je maar beter tweede staan dan derde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Philipsen heeft gewoon wat geld op Philipsen to beat Pogacar in het puntenklassement staan?
Oké, tijdschema op de Toursite is altijd op basis van gemiddelde snelheid en dan is het logisch dat je voor ligt met deze aanloop, 2e helft van de rit ga je dat gemiddelde nooit halen. Maar dat ze hard gaan, is wel zekerquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens Touretappe.nl was het snelste schema 15.09 op de Aspin, Wielerflits kwam met 15:05, maar ook dat is al 10 minuten voor op schema in zo'n anderhalf uur
Lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Het nieuwe wielrennen.
Wie heeft ie bij zich=quote:
Ze zullen wel rugwind hebben gehadquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Het nieuwe wielrennen.
Van Hooydonck komt eraan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:01 schreef Columbiafan het volgende:
Jumbo probeert het tempo enorm te drukken in de afdaling?
Volgens mij houden ze daadwerkelijk rekening met dat vlak sneller gaat hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, tijdschema op de Toursite is altijd op basis van gemiddelde snelheid en dan is het logisch dat je voor ligt met deze aanloop, 2e helft van de rit ga je dat gemiddelde nooit halen. Maar dat ze hard gaan, is wel zeker
Zeker Luts jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:07 schreef wimderon het volgende:
Nou Pinot en Lutsenko, ik zou toch maar even wachten nu.
Ze helpen hiermee Jumbo?quote:
Ze berekenen het op basis van de gemiddelde snelheid aan het eind van de rit en dan rekenen ze het terug. En met dit parcours ga je in deel 2 de gemiddelde snelheid nooit vasthouden die ze nu hebben. En dus lig je dan voor op het schema..quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze daadwerkelijk rekening met dat vlak sneller gaat hoor
Yup. Niet goed voor bepaalde randzakenquote:
Bestelling is gisteren pas gearriveerd?quote:
Pogi heeft ook net een speciaal bidonnetje gehadquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bestelling is gisteren pas gearriveerd?
Zou Wout ooit echt parkeren?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Bjerg bergop met een niet ademende Wout in zijn wiel terwijl klimmers lossen. Het nieuwe wielrennen.
Na zijn kopbeurten al een paar keer gedaan deze tour.quote:
Diepte-interviews met Teuns hebben niet zoveel zin.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:20 schreef Dutch_view het volgende:
Wat zijn dat voor Jeugdjournaal interviews op Sporza
Gisteren op de laatste klim stond hij geparkeerd.quote:
Ik bedoel zonder iets gedaan te hebben gewoon opeens muntjes nodig hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Na zijn kopbeurten al een paar keer gedaan deze tour.
Dat lijkt me niks voor Wout nee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik bedoel zonder iets gedaan te hebben gewoon opeens muntjes nodig hebben
Ook bij de NOS, al die interviews in de ochtend dat was normaal nooit zoveel. En vrijwel allemaal nietszeggend.quote:
Ik zag Sanchez daar nog zitten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Bahrein hun voorraad weggewerkt bij UAE?
Alles voor de punten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:28 schreef wimderon het volgende:
EF tempo aan het maken voor plek 13 van Powless in Gr. Yates
Verklaar het maar inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:28 schreef wimderon het volgende:
EF tempo aan het maken voor plek 13 van Powless in Gr. Yates
Maar Ciccone of godbetert Louis Meintjes is dat ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Geschke geen leuke bollenwinnaar
Niet met Louis he, niet met Louis.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar Ciccone of godbetert Louis Meintjes is dat ook niet.
Enric zelf ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:31 schreef heywoodu het volgende:
Elke keer als de Alpecin-reclame langs komt hoop ik op nieuws dat Enric Mas bij de ploeg tekent.
Ja, Wout kan alles goed, en raakt nooit vermoeid, dat is niet opmerkelijker dan 1 superdag van Bjerg inderdaad,quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wout klimt wel vaker goed. Bjerg lost normaal altijd met de sprinters. Heel opmerkelijk idd.
Ik doe dat ook altijd als ik de Alpe du Zwift doe. Dan zet ik mijn gewicht op 12 kiloquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout heeft zijn instellingen terug op klimmer gezet.
Ik denk dat vooral de Gr. Pinot er weinig van kan.quote:
Een kruk kan nog rollen, Pinot daalt een stuk vierkanter.quote:
Ja oké.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, Wout kan alles goed, en raakt nooit vermoeid, dat is niet opmerkelijker dan 1 superdag van Bjerg inderdaad,
quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een kruk kan nog rollen, Pinot daalt een stuk vierkanter.
Zelfde klasje als Pinot en ook de schleckjes (die een keer kwaad werden omdat Evans ze er in een afdaling af had gereden)quote:
Dat zou hij zelf ook graag willen vermoed ikquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:37 schreef Momo het volgende:
Ik denk elke keer dat Muhlberger bij Bora rijdt
Gundam Woutquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja oké.
Wout is wel een beetje een robot. Mathieu is dan een stuk menselijker, die komt ook gewoon af en toe niet vooruit (zoals deze Tour).
Die reclamekaravaan is altijd wel hilarisch. Heb hem jaren terug eens voorbij zien rijden op de Champs-Elysees. Carnaval is er niks bij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Presentatoren bespreken de tourrit so far terwijl er een fles wasmiddel op wielen voorbijrijdt. Dit kan alleen in de Tour.
Hoort er gewoon hij, is deel van de charme.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die reclamekaravaan is altijd wel hilarisch. Heb hem jaren terug eens voorbij zien rijden op de Champs-Elysees. Carnaval is er niks bij.
Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef alpeko het volgende:
Is er dit jaar geen etappe die in Pau finisht?
Oei.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:43 schreef alpeko het volgende:
Is er dit jaar geen etappe die in Pau finisht?
Pau is een stad in Frankrijk. Met 75.627 inwoners op 1 januari 2019 is het de grootste stad en tevens prefectuur van het departement Pyrénées-Atlantiques. Het ligt in de regio Nouvelle-Aquitaine. Tot 1914 was Pau een mondain kuuroord, waar vooral Engelsen de gezonde berglucht kwamen opzoeken.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pau is een stad in Frankrijk. Met 75.627 inwoners op 1 januari 2019 is het de grootste stad en tevens prefectuur van het departement Pyrénées-Atlantiques. Het ligt in de regio Nouvelle-Aquitaine. Tot 1914 was Pau een mondain kuuroord, waar vooral Engelsen de gezonde berglucht kwamen opzoeken.
Misschien kan @Rellende_Rotscholier hier wat mee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pau is een stad in Frankrijk. Met 75.627 inwoners op 1 januari 2019 is het de grootste stad en tevens prefectuur van het departement Pyrénées-Atlantiques. Het ligt in de regio Nouvelle-Aquitaine. Tot 1914 was Pau een mondain kuuroord, waar vooral Engelsen de gezonde berglucht kwamen opzoeken.
Dit moet wel fake news zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij dankt EF Education First.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Yates met zijn tijdelijke terugkeer.
Ik gun het DSM vooral niet, maar Bardet zou een prima winnaar zijn verder.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in Bardet als winnaar van deze etappe.
Wat heb jij tegen Romain?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Hoezo niet? Gaat toch niet gebeuren overigens.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Die hopen op de power of American Nativesquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij dankt EF Education First.
Denk eens aan al het zware werk wat de mechaniekers elke dag uitvoeren, daar wil je toch voor winnenquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:45 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Romain?
Kan ik niet goed uitleggen. Een gevoel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gaat toch niet gebeuren overigens.
His claws are knives, his teeth are swords, his wings... Are A Hurricane!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:47 schreef Steven184 het volgende:
Aftellen naar full-blown monster aanval van Pogchamp
Zit niet overal water in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
zag dat de drinkbussen blijkbaar niet gelijk zijn.
Yates kan lekker in zijn wiel gaan zitten. Waar zijn die ploeggenoten van Powless nu dan?quote:
sommige hebben energiedrank erin en sommige gewoon waterquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
zag dat de drinkbussen blijkbaar niet gelijk zijn.
Wout wordt niet voor niets gesponsord door Red Bullquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
sommige hebben energiedrank erin en sommige gewoon water
En iets met een pacecar....quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef Sabata het volgende:
De stad ook waar Augusto Farfus met een BMW touring car de avenue foch ondersteboven bekeek omdat hij bij een rotonde over de kop ging
@Koffieplanter @Mani89quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:50 schreef wimderon het volgende:
Skujins zit ook in het peloton. Die heeft heel toevallig een aflopend contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |