SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
momo heeft het gespoilertquote:
Ik hoop dat de schrijver zijn verzamelde werken ooit nog in boekvorm uit gaat geven.quote:
_______________/\/quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boivin en Doull in een bergrit op kop.
Verklaar dit maar.
Gelukkig ziet ze er niet zo uit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Hannah Walker klinkt enorm als José Been.
Die trui boeit de klassementsrenners helemaal niet, maar ze willen ze de trui dan toch per ongeluk geven..quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuk klimtijden voor de bergtrui, Zabel in de bollen volgend jaar
Misschien had José trek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Hannah Walker klinkt enorm als José Been.
Daarvoor hebben we de mannetjes van de radioquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis wel een beetje dat Renaat en Jose ter plaatse zijn.
Eekhoff mag zoals Roglic niet meer binnen in Vlaanderenquote:
Daar weet Geniets meer van vanaf nu.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef alpeko het volgende:
Zou wel prettig zijn als we konden zien waar Geniets zit
Nairo helemaal voorinquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou tijd voor de klassementsman die meeschuift graag
Bridgehead voor pidcock en Thomas. Yates lijkt niet in vorm ( zul je zie ln dat hij straks demarreert)quote:
Doull gaat voor Ineos rijden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bridgehead voor pidcock en Thomas. Yates lijkt niet in vorm ( zul je zie ln dat hij straks demarreert)
Misschien zou het voor de fans leuker zijn als Wout zijn Red Bull helm wisselt voor een eierdopje.quote:
Sowieso zat 1x Bardet in een van die groepen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom gaat Jumbo nou zo hard omhoog, laat dit toch een mooie groep worden
Zs proberen het peleton tot rust te krijgen en nemen dus een acceptabele snelheid waarbij de kopgroep weg kan rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Jumbo-visdag dan toch met de rit bezig of zien zij gevaar?
quote:En ook bekend voor zijn legendarische uitspraken op Sporza-radio:
"Waar is die fiets? Où est le vélo?" Tour de France 2016
”De guacamole op de Taco van der Hoorn” Tour de France 2022
Dit is toch wel een risico; voor hetzelfde geld krijg je straks op je donder en geef je 10 gratis bonisecondes aan Pogi.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visafslag wil het vandaag al afmaken?
Wellicht maar ik mag het wel. Als winnaar mag je ook wel laten zien dat je de beste bentquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is toch wel een risico; voor hetzelfde geld krijg je straks op je donder en geef je 10 gratis bonisecondes aan Pogi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |