Altijd leuk om te bedenken waar onze biertjes allemaal terecht komen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Binnen zitten is in ieder geval een optie.
BierIk ga vandaag op genoemde BBQ wat van jullie biertjes kado geven
Nee, doe maar niet, er zijn vast nog best veel mensen die het ook nodig hebben. Ik krijg nu 6x 10 tabletten. Daar moet ik echt wel een tijd meer door kunnen komen (ook na de tht datum) Hopelijk heeft Mylan over een paar maanden weer de grondstoffen en kunnen ze het weer produceren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 heeft het zin als ik/wij bij onze apotheken binnenlopen? Kleine moeite voor me, als het jou meer drugs oplevert
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb een nieuwe baan![]()
Knoop doorgehakt dat ik niet op Rotterdam ga wachten, Nijmegen had ik dat al van besloten. Amsterdam laten weten en die zijn heel blij, en ik eigenlijk ookfijn dat de beslissing nu genomen is, en nu kan ik lekker me daarop verheugen ipv steeds dingen moeten afwegen enzo. Per september al een dag en per december dan vier dagen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Kaatje1!
@:Yinny fijn van vervangend vervoer, maar balen dat het mogelijk behoorlijk proppen wordt.
@:Lucky_Strike wat fijn dat je je zoveel beter voelt!
En ook @:Blues en g fijn dat jullie echt aan de beterende hand zijn! Nu de smaak nog. Mijn onderzoeksassistente heeft vorige week ook (voor t eerst) corona gehad en die is er ook echt goed ziek van geweest, is nu lichamelijk wel weer beter maar heeft wel echt nog last van concentratieproblemen enzo.
Knoop doorgehakt dat ik niet op Rotterdam ga wachten, Nijmegen had ik dat al van besloten. Amsterdam laten weten en die zijn heel blij, en ik eigenlijk ookfijn dat de beslissing nu genomen is, en nu kan ik lekker me daarop verheugen ipv steeds dingen moeten afwegen enzo. Per september al een dag en per december dan vier dagen.
Verder ben ik met @:Lonaa wat betreft de hitte. Gadver. Ik heb het nog steeds zo warm. Ik wilde eigenlijk vandaag naar een soort kleinschalig fitness centrum in de buurt, ik had op hun site gelezen over personal training en wil even proefles plannen. Zijn personal trainers die ook fysio zijn en ze bieden begeleiding bij sport&voeding enzo. Ik struggle al weer een tijdje, dus dat klinkt wel heel fijn, als stok achter de deur maar ook voor advies over eten in combi met sport en om te voorkomen dat ik dan weer veel te fanatiek aan de slag ga en na twee weken weer vanalles overbelast heb. Maar ik wil niet de hitte in. Zo mezelf toch maar de deur uit schoppen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Kaatje1!
@:Yinny fijn van vervangend vervoer, maar balen dat het mogelijk behoorlijk proppen wordt.
@:Lucky_Strike wat fijn dat je je zoveel beter voelt!
En ook @:Blues en g fijn dat jullie echt aan de beterende hand zijn! Nu de smaak nog. Mijn onderzoeksassistente heeft vorige week ook (voor t eerst) corona gehad en die is er ook echt goed ziek van geweest, is nu lichamelijk wel weer beter maar heeft wel echt nog last van concentratieproblemen enzo.
Verder ben ik met @:Lonaa wat betreft de hitte. Gadver. Ik heb het nog steeds zo warm. Ik wilde eigenlijk vandaag naar een soort kleinschalig fitness centrum in de buurt, ik had op hun site gelezen over personal training en wil even proefles plannen. Zijn personal trainers die ook fysio zijn en ze bieden begeleiding bij sport&voeding enzo. Ik struggle al weer een tijdje, dus dat klinkt wel heel fijn, als stok achter de deur maar ook voor advies over eten in combi met sport en om te voorkomen dat ik dan weer veel te fanatiek aan de slag ga en na twee weken weer vanalles overbelast heb. Maar ik wil niet de hitte in. Zo mezelf toch maar de deur uit schoppen.
Dat is echt heel raar! Een beetje balen datquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg vanochtend (om 8.45) een afwijzing na "zorgvuldige afweging van alle kandidaten". De sollicitatie had ik gisteravond om ca 19 uur verzonden.
Heb nu even gevraagd hoe "zorgvuldig" dat is geweest.
Ow, wowquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg vanochtend (om 8.45) een afwijzing na "zorgvuldige afweging van alle kandidaten". De sollicitatie had ik gisteravond om ca 19 uur verzonden.
Heb nu even gevraagd hoe "zorgvuldig" dat is geweest.
Ja vond dat ze best snel waren. Afwijzing ok, daar heb ik geen moeite mee. Maar "na zorgvuldige afweging van alle kandidaten" vind ik wat apart, zeker omdat de vacature t/m volgende week open staat.quote:
Dat laatste is helemaal bizar. Klinkt verdacht veel als leeftijdsdiscriminatie ook. Maar ondanks dat dat absoluut niet mag doe je verdomd weing tegenquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja vond dat ze best snel waren. Afwijzing ok, daar heb ik geen moeite mee. Maar "na zorgvuldige afweging van alle kandidaten" vind ik wat apart, zeker omdat de vacature t/m volgende week open staat.
En dat mogen ze uitleggen. Maar mail naar mevrouw A (gisteravond), vanochtend antwoord van mevrouw B. Mail beantwoorden ging niet want adres bestaat niet of kan geen mail ontvangen. Ook best apart.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal bizar. Klinkt verdacht veel als leeftijdsdiscriminatie ook. Maar ondanks dat dat absoluut niet mag doe je verdomd weing tegen
Nogal ja. Wat heb je uiteindelijk gedaan dan? Mevrouw A weer gemaild?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dat mogen ze uitleggen. Maar mail naar mevrouw A (gisteravond), vanochtend antwoord van mevrouw B. Mail beantwoorden ging niet want adres bestaat niet of kan geen mail ontvangen. Ook best apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |