quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:29 schreef Gehrman het volgende:
Gekkies die de overheid de schuld geven van hun mislukte leventje.
Omdat de vergrijzing van de babyboom heeft toegeslagen en hierdoor deze mensen meer vatbaar zijn voor externe invloeden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Waarom is het dan nu ineens te veel.
Er is maar één Klaus!quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wie is Klaus Schwab. Geen zin om te zoeken voordat ik allemaal gekke suggesties krijg.
Je kunt best wel gelijk hebben. Dat is immers je persoonlijke interpretatie.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:52 schreef Elan het volgende:
Omdat mensen die overheidsbetutteling een keer beu zijn. Helemaal na 2 jaar gepruts over corona met een avondklok, semi-lockdowns en een shitload aan kinderachtige kutregels.
Maar kennelijk kunnen mensen niet meer zelf logisch nadenken en zijn we in een soort Idiocracy terecht gekomen. Waarin voor de meest simplistische kwesties een overheidsadvies noodzakelijk is.
Het feit dat je bij elke vorm van kritiek of afwijkende mening direct weggezet wordt als wappie of ontkenner werkt ook niet mee.
Dat is wel een positieve gedachte...quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:36 schreef knoopie het volgende:
Volgens mij is het allergrootste verschil dat tegenwoordig elke debiel dankzij het internet zijn mening ongevraagd aan iedereen kenbaar kan maken. Deze zelfbenoemde genieën waren er vroeger ook hoor, maar toen was het enkel de kringverjaardag waar VD zijn mening ongevraagd met iedereen kon delen.
Ergens onderweg zijn we belang gaan hechten als een groep dorpsidioten een mening heeft. Gewoon om lachen en verder niet te veel aandacht aan geven. Maar nee, een Twitter mening is zo maar nieuws. Lekker makkelijke journalistiek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:36 schreef knoopie het volgende:
Volgens mij is het allergrootste verschil dat tegenwoordig elke debiel dankzij het internet zijn mening ongevraagd aan iedereen kenbaar kan maken. Deze zelfbenoemde genieën waren er vroeger ook hoor, maar toen was het enkel de kringverjaardag waar VD zijn mening ongevraagd met iedereen kon delen.
Eenzelfde groep dorpsidioten kreeg het ook voor elkaar om zwarte piet te verbieden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ergens onderweg zijn we belang gaan hechten als een groep dorpsidioten een mening heeft. Gewoon om lachen en verder niet te veel aandacht aan geven. Maar nee, een Twitter mening is zo maar nieuws. Lekker makkelijke journalistiek.
Niet alléén maar ongevraagd, hoorquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:36 schreef knoopie het volgende:
Refereren aan mij is in elke context positief.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat is wel een positieve gedachte...
Daar geldt hetzelfde voor.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eenzelfde groep dorpsidioten kreeg het ook voor elkaar om zwarte piet te verbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |