als ik dat voor de gewenste datum invul krijg ik in beeld dat er nog geen timetables beschikbaar zijn (op zich logisch, het is in april volgend jaarquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:36 schreef Basp1 het volgende:
De interrail app installeren op je telefoon die plant dat wel.
8.15 vertrek in Amsterdam en om 19.32 aankomst Barcelona.
Vraag het aan de interrail organisatie.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik dat voor de gewenste datum invul krijg ik in beeld dat er nog geen timetables beschikbaar zijn (op zich logisch, het is in april volgend jaar). Vanaf wanneer zou dat planbaar zijn
ja idd, interrail richt zich doorgaans meer op uitgebreidere meerdaagse reizen, dat hebben wij niet nodig, dus waarschijnlijk is het duurder dan nodig, helemaal als we die losse boekingskosten er nog bij moeten betalen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vraag het aan de interrail organisatie.![]()
Of een interrailpas het goedkoopst is, is wel de vraag want met die pas moet je voor elke TGV nog aparte reserveringskosten betalen. Waarbij het per land nogal uitmaakt hoeveel de reservering van de hogesnelheidslijn kost.
Ik krijg alleen foutmeldingen dat de site geen verbindingen kan vinden terwijl de interrailapp gewoon meteen met verbindingen komt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:51 schreef Pugg het volgende:
https://www.nsinternation(...)d7IEbP8aAnNvEALw_wcB
Mijn pa heeft het wel eens over zijn goede ervaringen met de treinreis winkelquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, interrail richt zich doorgaans meer op uitgebreidere meerdaagse reizen, dat hebben wij niet nodig, dus waarschijnlijk is het duurder dan nodig, helemaal als we die losse boekingskosten er nog bij moeten betalen.
ah die kunnen me een mail sturen wanneer de timetables beschikbaar zijn, dat is handigquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:51 schreef Pugg het volgende:
https://www.nsinternation(...)d7IEbP8aAnNvEALw_wcB
Zonder overstappen? Not bad, beter als 23.30 bij Schiphol aankomen om 7u te vliegen en tussen 9-11u in Barcelona uit te checken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:36 schreef Basp1 het volgende:
De interrail app installeren op je telefoon die plant dat wel.
8.15 vertrek in Amsterdam en om 19.32 aankomst Barcelona.
Helaas wel met overstappen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Zonder overstappen? Not bad, beter als 23.30 bij Schiphol aankomen om 7u te vliegen en tussen 9-11u in Barcelona uit te checken.
dienstregelingen gaan naar ik meen ergens begin december inquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik dat voor de gewenste datum invul krijg ik in beeld dat er nog geen timetables beschikbaar zijn (op zich logisch, het is in april volgend jaar ). Vanaf wanneer zou dat planbaar zijn
Toch niet in Parijs? Ik weet dat je vroeger met gevaar voor eigen levenquote:
Dit was 2 jaar geleden nog steeds het dingetje, zal wel niet veranderd zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Toch niet in Parijs? Ik weet dat je vroeger met gevaar voor eigen levenvanuit Gare du Nord met een stadsmetro naar Gare Sud moest, omdat de trein naar het zuiden te pakken.
Die van 8.15 is overstap in Brussel, daarna overstap in valence. Dus daarmee vermijdt je Parijs.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Toch niet in Parijs? Ik weet dat je vroeger met gevaar voor eigen levenvanuit Gare du Nord met een stadsmetro naar Gare Sud moest, omdat de trein naar het zuiden te pakken.
In de interrail app staat bij een rit via Parijs een grijze tussenregel met " 40 min transfer by public transport"quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dit was 2 jaar geleden nog steeds het dingetje, zal wel niet veranderd zijn
Het lullig van de reisplanner vind ik dat ze dat destijds heel slecht weergeven dat je de trein uit moet, er geen overstap is, je zelf in de metro moet en het maar moet uitzoeken
maar die stopt niet in Rotterdam denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die van 8.15 is overstap in Brussel, daarna overstap in valence. Dus daarmee vermijdt je Parijs.
woahquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:55 schreef wbrm het volgende:
Zoek niet verder, Seat61 is de man!
link
Heb het ooit gedaan met de nachttrein via Latour-de-Carol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |