Geen last van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je al jaren droog staat boeit dat niet meer hoor
Al dat extra zweet is extra smeringquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Na jaren droogstaan zou ik toch een beter moment afwachten dan een hittegolf, die ene week kan er dan toch ook nog wel bij.
Lekker, zweet van de ander in je oog.quote:
Weer eens wat anders dan een lading zaad in je ogen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker, zweet van de ander in je oog.
Dat heb ik eigenlijk altijd wel weten te voorkomen. Ik vind veel best, maar niet in m'n oog.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een lading zaad in je ogen.
Zou geen doel op zich moeten zijn wmb, maar helemaal voorkomen lukt niet altijd in the heat of the moment. Net als met in je haar.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd wel weten te voorkomen. Ik vind veel best, maar niet in m'n oog.![]()
Ok, ook liever niet in m'n haar, maar da's meer omdat ik m'n haar liever niet ál te vaak was.
quote:
Typisch, het gaat over zaad en jij meldt je...quote:
M'n reactietempo ligt hoog als het om m'n ogen gaat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou geen doel op zich moeten zijn wmb, maar helemaal voorkomen lukt niet altijd in the heat of the moment. Net als met in je haar.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reactietempo ligt hoog als het om m'n ogen gaat.
Verder niet hoor, alleen m'n ogen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder niet hoor, alleen m'n ogen.
Vind ik dus echt heel vies, tot aan kokhalzen toequote:
Pijnlijk iets jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd wel weten te voorkomen. Ik vind veel best, maar niet in m'n oog.![]()
Hittegolf? Zijn we daar al?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Na jaren droogstaan zou ik toch een beter moment afwachten dan een hittegolf, die ene week kan er dan toch ook nog wel bij.
Tis hier anders nog steeds tyfus warmquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hittegolf? Zijn we daar al?
T is ook 1 dag 38 graden
Nu is gewoon weer frisser.
Albert heinen die niet bezorgen, kinderopvangcentra die dicht gaan, mensen die spontaan allemaal thuis gaan werken (hallo, kantoor heeft airco), treinen die niet rijden, PTT post die niet bezorgd.
1 dag 38 graden
Wat een fuckign snowflakes zijn we allemaal geworden
We gaan een 25+ dag te kort komen voor een hittegolf volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hittegolf? Zijn we daar al?
T is ook 1 dag 38 graden
Nu is gewoon weer frisser.
Albert heinen die niet bezorgen, kinderopvangcentra die dicht gaan, mensen die spontaan allemaal thuis gaan werken (hallo, kantoor heeft airco), treinen die niet rijden, PTT post die niet bezorgd.
1 dag 38 graden
Wat een fuckign snowflakes zijn we allemaal geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |