SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
2x zelfs.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:06 schreef groenen het volgende:
Canada groot wielerland. Gesink heeft daar ooit iets gewonnen
Toch maar mooi evenveel Giro’s gewonnen als Nederland.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:06 schreef groenen het volgende:
Canada groot wielerland. Gesink heeft daar ooit iets gewonnen
Caruso is ook kwijtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vlasov sneller dan Teuns, Bahrein is echt alles kwijt.
Vlasov is een puncheur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of Bardet op zoveel mogelijk achterstand zetten. Al is dat ook van een behoorlijk zou 't wat uitmaken-gehalte waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder ja, vooral omdat Vlasov echt totaal niet gevaarlijk is voor INEOS.
Of hij moet lekker afstoppen.
Dit was wel een kippenvelmomentje jaquote:
De toekomstige ploeg van Teuns is ook een hoop kwijt. Een hoop geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met de tijdrit van Bardet hoeft Thomas zich daar toch geen zorgen over te maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of Bardet op zoveel mogelijk achterstand zetten. Al is dat ook van een behoorlijk zou 't wat uitmaken-gehalte waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef superniger het volgende:
Ik heb een broertje dood aan zijn verhaal.Waarom plaats je het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarachtige onzin.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo op de erelijst is wel niveautje Blel Kadri.
Wisselgeld voor Sylvana Dams.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
De toekomstige ploeg van Teuns is ook een hoop kwijt. Een hoop geld.
Ja al worden ze iig nog wel gestopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Het deemaskee van Baggerijn is wel compleet he? Wat een lachwekkende bende is het wielrennen nog steeds.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Het deemaskee van Baggerijn is wel compleet he? Wat een lachwekkende bende is het wielrennen nog steeds.
Vandaag uiteindelijk niet, maar wel een goede verzekering voor als Pogacar Vingegaard toch gelost hadquote:
In Nepal is alles < 5000 meter een heuvel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zag deze rit aangemerkt staan als "heuvelrit"
Daar ben ik op tegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:22 schreef Felagund het volgende:
Een vrij grote groep met o.a. Ewan, Groenewegen, Jakobsen, Matthews, Ganna en Laporte rijdt op meer dan 47 minuten, die zullen wel coulance krijgen mochten ze buiten de tijd eindigen.
Tracker werkt niet meer deftig zodra de eerste over de streep is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:22 schreef Felagund het volgende:
Een vrij grote groep met o.a. Ewan, Groenewegen, Jakobsen, Matthews, Ganna en Laporte rijdt op meer dan 47 minuten, die zullen wel coulance krijgen mochten ze buiten de tijd eindigen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n onverstaanbaar interview ook geen zin.
Die hebben dan heel veel tijd verloren op een relatief kort gedeelte.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:22 schreef Felagund het volgende:
Dat zou idd kunnen, Soler zat ook opeens in de groep (al is die er nu weer helemaal uit). Dit is trouwens de live data niet de tracker.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tracker werkt niet meer deftig zodra de eerste over de streep is.
Denk meer ook voor de mentale staat van Jonas. Praat veel ook met hemquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vandaag uiteindelijk niet, maar wel een goede verzekering voor als Pogacar Vingegaard toch gelost had
Dat kan niet meer mis.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
België ook want Wout op de Champs Elysees.
Ja Wout is echt een topkerel, zeker binnen een team.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk meer ook voor de mentale staat van Jonas. Praat veel ook met hem
Nadat eerste binnen is lijkt live data ermee te stoppen op ene of andere manier. Die werkt niet goed meer danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, Soler zat ook opeens in de groep (al is die er nu weer helemaal uit). Dit is trouwens de live data niet de tracker.
Frankrijk mag lekker op 0 blijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:28 schreef Marcoss het volgende:
Als het bij Bardet een mindere dag was en hij niet gewoon leeg is, kan hij ook best morgen een rustdag nemen en dan donderdag die Franse ritzege pakken
Ik zie het, o.a. Groenewegen is al binnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nadat eerste binnen is lijkt live data ermee te stoppen op ene of andere manier. Die werkt niet goed meer dan
De rest, behalve Soler, ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie het, o.a. Groenewegen is al binnen.
Die zat al op 47 minuten en moest nog bijna beginnen aan de slotklim, dus dat lijkt mij sterk.quote:
Bij mij werkt die website sowieso ruk trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nadat eerste binnen is lijkt live data ermee te stoppen op ene of andere manier. Die werkt niet goed meer dan
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:40 schreef Sabata het volgende:
Laatste uur heb ik in de auto geluisterd. YES! Gefeliciteerd Hugo. Even een leuk plaatje uit Quebec voor een renner uit Quebec
Dus jij zegt dat ze bij DSM iemand met koorts laten rijden? Stukje cooperation van de dokter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
De teksten van Bardet op De Frans horende klinkt het alsof hij koorts heeft.
Die was dan al wel flink oud neem ik aan?quote:
Laat gaan joh Wout. Je staat driedubbel in die truiquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Wout van Aert er zowaar nog een concurrent bij voor het groen? "Iedereen heeft het recht om te sprinten", vertelde hij na de finish over de merkwaardige tussensprint.
"Ik heb Nils wel verteld dat ik het geapprecieerd zou hebben als hij vooraf had gezegd dat hij wilde sprinten. Dan konden we dat doen."
"Nu gooide hij zijn wiel voor mij en dat vond ik sneu. Ik denk dat ze bij DSM de kassa nog wat willen spijzen."
De altijd onsympathieke Wout van Aertstrong.
Als je een sprint van Wout wil winnen, moet je dat toch juist doen door het niet te melden?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Wout van Aert er zowaar nog een concurrent bij voor het groen? "Iedereen heeft het recht om te sprinten", vertelde hij na de finish over de merkwaardige tussensprint.
"Ik heb Nils wel verteld dat ik het geapprecieerd zou hebben als hij vooraf had gezegd dat hij wilde sprinten. Dan konden we dat doen."
"Nu gooide hij zijn wiel voor mij en dat vond ik sneu. Ik denk dat ze bij DSM de kassa nog wat willen spijzen."
Opvallend eigenlijk want Israel en BikeExchange doen het echt prima deze Tour en ook EF. Hebben toch alle drie prima renners. Movistar, Lotto, Cofidis en TotalEnergies zitten daar echt ver onder.quote:
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je een sprint van Wout wil winnen, moet je dat toch juist doen door het niet te melden?
Jammer dat Vingegaard en Roglic dat ook niet meldden aan Pogacar
Meeste punten krijg je wel voor het klassement, al scoren Cofidis en Lotto daar ook niet. Behalve het bergklassement danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Opvallend eigenlijk want Israel en BikeExchange doen het echt prima deze Tour en ook EF. Hebben toch alle drie prima renners. Movistar, Lotto, Cofidis en TotalEnergies zitten daar echt ver onder.
Enkel antwoorden dat ze bij DSM het geld blijkbaar hard nodig hebben, lijkt me dan ook voldoende. Maar Sporza zal hem vast gelijk geven jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.
Al dan niet met dank aan de Belgische media, die ook vinden dat we allemaal moeten kruipen voor Wout. Alsof het allemaal wat voorstelt, dat fietsje rijden.
Wat een vreselijke kerel is die Van Aert toch ook. Heb het altijd een arrogante kwal gevonden. Altijd maar denken dat hij beter en belangrijker is dan de rest. Zichzelf opofferen voor het team maar zich dan 's avonds wel stiekem aftrekken op de bewondering van hem in Vive le Veloquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.
Al dan niet met dank aan de Belgische media, die ook vinden dat we allemaal moeten kruipen voor Wout. Alsof het allemaal wat voorstelt, dat fietsje rijden.
Voortaan sprintverzoeken vooraf in 3-voud indienen bij de JV ploegleiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta voor de volle 120 kg achter Blel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo op de erelijst is wel niveautje Blel Kadri.
Nog altijd duidelijkere taal dan een Raisa zonder mondkap...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n onverstaanbaar interview ook geen zin.
Kon er zo niets over vinden, Renaat is nog maar 54. Ziet er imho wel ouder uit… maar zijn oma zal dik in de 90 geweest zijn gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was dan al wel flink oud neem ik aan?
Prima ontwikkeling. Ik heb al flink wat bakken popcorn klaargezet voor de wedstrijden die het MERK en van Aert samen gaan rijden. Gouden tijden bij Sporza.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tsjonge Movistar is wel ver afgegleden als ze nog maar 17de staanquote:
Die moeten het van Mas en de ouwe Piti in de Vueita gaan hebben ja. Aranburu start daar normaal gesproken ook, maar misschien dat ze die voor de punten in de eendagskoersen laten startenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Tsjonge Movistar is wel ver afgegleden als ze nog maar 17de staan
Wel weer meerdere Egbersmomenten in het sportjournaal. Eerst met Rivkah en daarna na het interview met Houle.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:58 schreef AllesKaputt het volgende:
Tom Egbers is echt een schande voor de mensheid.
Ik denk alleen dat de klassementsmannen wel 2x voor een harde koers gaan, al is het natuurlijk de vraag in hoeverre er nog te controleren valtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:28 schreef Marcoss het volgende:
Als het bij Bardet een mindere dag was en hij niet gewoon leeg is, kan hij ook best morgen een rustdag nemen en dan donderdag die Franse ritzege pakken
En daarna die warrige vraag over de Olympische Spelen. Dit sportjournaal kon echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel weer meerdere Egbersmomenten in het sportjournaal. Eerst met Rivkah en daarna na het interview met Houle.
Maar ja, wie gaat er dan rijden als net als vandaag een vrij grote groep wegrijdt? Denk dat Jumbo het wel prima vindt als de boni's weg zijn, UAE heeft bijna niemand meer over en bij de andere ploegen zal er geen vertrouwen zijn in een eventuele ritzege.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de klassementsmannen wel 2x voor een harde koers gaan, al is het natuurlijk de vraag in hoeverre er nog te controleren valt
Die gesprekjes met collega's zijn in z'n hele carrière nog nooit een succes geweest, geloof ikquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En daarna die warrige vraag over de Olympische Spelen. Dit sportjournaal kon echt niet.
Nog 240 punten te gaan en 217 punten voorsprong. Als Wout 23 punten pakt of Pogacar laat ergens 23 punten liggen is de trui zeker.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij staat nu zo'n 200 punten voor. De volgende punten zijn nog te halen:
Vandaag: 50? (heuvelrit + tussensprint
woensdag: 40 (finish bergop + tussensprint)
Donderdag: 40 (idem
Vrijdag: 70 (vlakke etappe)
Zaterdag: 20 (tijdrit)
Zondag: 70 (vlakke etappe)
Kortom: Nog 290 punten te halen, al ben ik niet 100% zeker van vandaag qua punten. In principe kan Wout na morgen al zeker zijn van zijn trui, afhankelijk van wat Pogacar gaat doen
Zou wel de grootste twist ooit zijn als Wout uitvalt en Pogacar het groen pakt, de enige trui die hij nog niet had..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog 240 punten te gaan en 217 punten voorsprong. Als Wout 23 punten pakt of Pogacar laat ergens 23 punten liggen is de trui zeker.
Kortom, Wout hoeft de Tour alleen nog maar uit te rijden
En dat was eigenlijk na rit 4 al wel een zekerheidje.. gelukkig hebben we wel een leuke strijd om de bergtrui tussen Geschke, Meintjes en Powless!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog 240 punten te gaan en 217 punten voorsprong. Als Wout 23 punten pakt of Pogacar laat ergens 23 punten liggen is de trui zeker.
Kortom, Wout hoeft de Tour alleen nog maar uit te rijden
Denk dat Philipsen en Jakobsen er nog wel voorbij gaan als ook vrijdag een sprint wordt, maar Pogacar kan best nog 2e worden jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zou wel de grootste twist ooit zijn als Wout uitvalt en Pogacar het groen pakt, de enige trui die hij nog niet had..
Dat ook nog ja. Volgens mij nemen zijn collega's hem ook niet serieus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef Remco het volgende:
[..]
En daarna die warrige vraag over de Olympische Spelen. Dit sportjournaal kon echt niet.
Geboren: 18 oktober 1957 (64 jaar)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Volgens mij nemen zijn collega's hem ook niet serieus.
Vanuit jouw werk weet je daar alles van natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom Egberts zou zelfs als meewerkend voorman niet serieus worden genomen.
Ze staan allebei op de voorlopige startlijst voor San Sebastian, dus dat moet wel een unaniem belachelijk groot succes wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:33 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Prima ontwikkeling. Ik heb al flink wat bakken popcorn klaargezet voor de wedstrijden die het MERK en van Aert samen gaan rijden. Gouden tijden bij Sporza.
Dan heeft Pogacar straks niemand meer over in Parijs..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:46 schreef Blik het volgende:
Majka heeft blijkbaar last van de knie na zijn doortrapmomentje eerder vandaag
Wordt lastig voor de groene trui zoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan heeft Pogacar straks niemand meer over in Parijs..
Kon ook slecht tegen de hitte toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bardet had gewoon ´een slechte dag´
Bij de avondetappe hebben ze nog steeds over koorts.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bardet had gewoon ´een slechte dag´
Ja, daarom verbaast het me ook niet heel erg, al had ik voor mijn portefeuille gehoopt dat hij iets langer mee zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kon ook slecht tegen de hitte toch?
Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de avondetappe hebben ze nog steeds over koorts.
Zou idd kunnen dat het alleen maar een broodje aap verhaal is ja. Ze hadden het ook over de rug van Thomas, maar het zou ook kunnen dat hij gewoon werd ingesmeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?
Gewoon grapjes maken a la @Poepz0r en je bent het mannetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Vanuit jouw werk weet je daar alles van natuurlijk.
Bij Vingegaard kwam in het hele verhaal geen quote voor, dus daar was sowieso twijfel. Nu waren het quotes van Bardet zelf. Tenzij ze op Twitter die quotes verzinnenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij zich vanmorgen goed voelde, bijzonder verhaal dus weer. Is dit net zoiets als de rug van vingego?
hij kan niet veel anders doen dan demarreren bergop en Jonas hoeft alleen maar in het wiel te blijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Poe poe, Pogacar zegt heftig te gaan koersen woensdag en donderdag.
Ik ben benieuwd. Vingegaard zal imo heel eenvoudig stand houden.
Precies. Ik vermoed dat Vingegaard er eerder een snok aan gaat geven om de voorsprong nog verder te vergroten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
hij kan niet veel anders doen dan demarreren bergop en Jonas hoeft alleen maar in het wiel te blijven
Ik vind het wel mooi dat Pogacar vol blijft aanvallen en dat het een mooie strijd wordt. Maar hoop dat Vingegaard stand houdt, ik gun Jumbo eindelijk wel eens die Tourwinst.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Poe poe, Pogacar zegt heftig te gaan koersen woensdag en donderdag.
Ik ben benieuwd. Vingegaard zal imo heel eenvoudig stand houden.
Dit heeft hij zelf gezegd op de Franse televisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Alleen Pogacar doet er beter aan om dit allemaal niet te zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Pogacar vol blijft aanvallen en dat het een mooie strijd wordt. Maar hoop dat Vingegaard stand houdt, ik gun Jumbo eindelijk wel eens die Tourwinst.
Het is niet dat Vingegaard niet continu alert moet zijn morgen en overmorgen als Pogacar niets zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:56 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Alleen Pogacar doet er beter aan om dit allemaal niet te zeggen.
Kan ik me goed voorstellen. Trapte flink door toen zijn ketting brak.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:46 schreef Blik het volgende:
Majka heeft blijkbaar last van de knie na zijn doortrapmomentje eerder vandaag
Zou dit de reden zijn geweest dat Pogacar niks meer probeerde op de Mur?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Van Aert op de Peguere, wachtend.
[ afbeelding ]
Dat zei Pogacar inderdaad achteraf, dat verder aanvallen weinig zin had, gezien Van Aert Vingegaard toch kon terugbrengen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou dit de reden zijn geweest dat Pogacar niks meer probeerde op de Mur?
Ja, maar aan de andere kant was plan 1 om het al veel eerder te proberen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dat zei Pogacar inderdaad achteraf, dat verder aanvallen weinig zin had, gezien Van Aert Vingegaard toch kon terugbrengen.
Als je hem op de eerste col al lost en op de tweede extra afstand neemt, kan het snel over minuten gaan, dat rijdt ook Van Aert niet dicht.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant was plan 1 om het al veel eerder te proberen.
Hehe, dat is ook zeker waar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is niet dat Vingegaard niet continu alert moet zijn morgen en overmorgen als Pogacar niets zegt.
In Baskenland had hij wat moeite met sturen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:09 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Een goede tactiek van Pogacar, om Vingegaard zo zenuwachtig te krijgen dat hij Vlasov of een willekeurige Bask in de wielen rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |