Dat wil je toch ook weer niet dat die Gaston hyper loopt te doen bij je voordeur...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:42 schreef Sfancta het volgende:
Heb vanmiddag de postbezorger voorzien van een koud drankje. De heer was blij.
Klacht: Nog geen karma ontvangen, dat bijv Gaston opeens voor de deur staat. Goeeeeeedemiddag
Extra klacht: 60 graden in de achtertuin
Ik drink soberso geen melkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:46 schreef Lenny77 het volgende:
Melk op hete dagen![]()
Dat wordt één zure bende man
Het is geen onaantrekkelijke dame, maar seks en etenswaren vind ik niet zo'n geweldige combinatiequote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is geen onaantrekkelijke dame, maar seks en etenswaren vind ik niet zo'n geweldige combinatie
Ach jawel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is geen onaantrekkelijke dame, maar seks en etenswaren vind ik niet zo'n geweldige combinatie
Borsten zijn me te kleinquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik zou het van haar aflikken alsof ik een week niet heb gezopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat kan zonder melk ook welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou het van haar aflikken alsof ik een week niet heb gezopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |