quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
Spreek ze hier aan op hun gedrag.
@:Heatwave
@:Sunshine1982
@:melting
@:sunchaser
@:brandX
Amateurquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb niks met natuur of klimaat.
Daarom heb ik twee jerrycannetjes E10 in de Vinkenveense plassen geleegd, heb ik net een dag retour naar Montpellier geboekt, ga ik mijn hybride auto inruilen voor een diesel, heb ik de airco aan met de ramen open (zonnepanelen ftw) en flikker ik alle piepschuim die ik ontvang (net een tv en koelkast gekocht) op straat, in kleine stukjes.
200 liter voor ¤ 850. Dat is geen gek idee. Morgen is de stort hier weer open, ik zal daar wat piepschuim stelen. Isolatiemateriaal is me te duur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Amateur
Beter los je het piepschuim op in aceton en spoel je dat door de plee.
@Melting veroorzaakt dat niet, die heeft er juist last van, me dunkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
Spreek ze hier aan op hun gedrag.
@:Heatwave
@:Sunshine1982
@Melting
@:sunchaser
@:brandX
E10? wat is mis met jou?!?! Rot op met die bio-ethanol. Doe niet zo goedkoop en gooi E5 in die sloot.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb niks met natuur of klimaat.
Daarom heb ik twee jerrycannetjes E10 in de Vinkenveense plassen geleegd, heb ik net een dagretour Montpellier geboekt, ga ik mijn hybride auto inruilen voor een diesel, heb ik de airco aan met de ramen open (zonnepanelen ftw) en flikker ik alle piepschuim die ik ontvang (net een tv en koelkast gekocht) op straat, in kleine stukjes.
Keek jij ook alleen maar naar Shirley met haar pronte borstjes?quote:
Allichtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Keek jij ook alleen maar naar Shirley met haar pronte borstjes?
past wel bij het onderwerpquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:27 schreef Pietiserniet het volgende:
Verassend dat er FOK!kers achter zitten...
Het is hekserij toch? Nou danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
past wel bij het onderwerp
verassen
gaat wel ver tho
Ja maak het nog warmer wil je?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verassen
gaat wel ver tho om dat op users te praktiseren
Niet editten als ik reageer he! MAN MAN MANquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
verassen
gaat wel ver tho om dat op users te praktiseren
heb hem nog eens aangepast voor jequote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:29 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Niet editten als ik reageer he! MAN MAN MAN
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb hem nog eens aangepast voor je
Aceton verdampt als een gek, beter iets van olie. Met 1 liter olie kun je 1 miljoen liter water vervuilen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Amateur
Beter los je het piepschuim op in aceton en spoel je dat door de plee.
Maar dat werkt wel verkoelend. Ik ben voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |