Wellicht dat iemand je een abo cadeau wil doenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:44 schreef Sfancta het volgende:
Klacht: 4000 advertenties moeten weg klikken op dit topic te kunnen typen op handy
Zelfs met abo had ik ditquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand je een abo cadeau wil doen
Vandaag de Weerd? Wil dich de ruk insjmere, menke.quote:
Je moet die optie dan ook wel aanzetten. Ook met een abo staan ads standaard aanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:46 schreef Sfancta het volgende:
Zelfs met abo had ik ditMijn gulle gever is weg van het forum
Dit is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je moet die optie dan ook wel aanzetten. Ook met een abo staan ads standaard aan
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
Wel stoer. Ik had een keer een pindakaas vlek in m'n shirt en iedereen maar denken dat het poep was! Whahaha! De waanzin!
Ik dacht zondag een scheetje te laten, maar er kwam wat mee, heb alleen even mijn jungleslip vervangen en heb dezelfde joggingbroek nu gewoon aan, zonder enige vorm van wassen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
Wel stoer. Ik had een keer een pindakaas vlek in m'n shirt en iedereen maar denken dat het poep was! Whahaha! De waanzin!
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:18 schreef Speedfight het volgende:
Wat een moeite heb je gedaan om ons dit te vertellen
Moet mijn postgemiddelde hoog houden na een ban, het is niet anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:18 schreef Speedfight het volgende:
Wat een moeite heb je gedaan om ons dit te vertellen
Die is inmiddels wel opgedroogd tochquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:25 schreef Sfancta het volgende:
heb alleen even mijn jungleslip vervangen
Wat raar, mijn oom heet Morenoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma kreeg gister ook bezoek van ene (zwarte) Moreno en ze zat nadien ook onder de cumstains. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:38 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma kreeg gister ook bezoek van ene (zwarte) Moreno en ze zat nadien ook onder de cumstains. Komt wel dichtbij zo.
Als zij gewoon netjes haar plicht doet en alles opslurpt blijven er ook geen vlekken achter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n stiefzusje had het een stuk drukker
Hij moet geld sparen voor hardhouten deur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zelfs met abo had ik ditMijn gulle gever is weg van het forum
Brave.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:44 schreef Sfancta het volgende:
Klacht: 4000 advertenties moeten weg klikken op dit topic te kunnen typen op handy, waarvan tweemaal opnieuw moeten beginnen. Doe aub wat aan die popups, ik klik er niet op en heb al 25x Amazon geopend, en sites die openen op dit tabblad.
We kunnen crowdfunding starten. Voor zowel deuren als voor de gipskamer, die kartonnen deurtjes doen niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hij moet geld sparen voor hardhouten deur.
Ja rond 1300quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vandaag de Weerd? Wil dich de ruk insjmere, menke.
Lekker slet wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n stiefzusje had het een stuk drukker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |