Ik ben blij voor je dat het geen verontrustend iets was. Al is dit alsnog heel vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:59 schreef praadje het volgende:
Ik heb vanavond een puntje pizza op en het ging goedUitslag van de pathaloog, niets verontrustend dus ws. weer de slokdarmspasmen die opspeelden.
Voorlopig zoveel mogelijk rundvlees vermijden. Daar gaat mijn zondagse biefstukje
Fijn om te horen dat het niks verontrustend was!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:59 schreef praadje het volgende:
Ik heb vanavond een puntje pizza op en het ging goedUitslag van de pathaloog, niets verontrustend dus ws. weer de slokdarmspasmen die opspeelden.
Voorlopig zoveel mogelijk rundvlees vermijden. Daar gaat mijn zondagse biefstukje
Dankjewelquote:Op woensdag 27 juli 2022 05:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat het geen verontrustend iets was. Al is dit alsnog heel vervelend
En yeah voor pizza
Nahh, dat lijkt me niets. Net zoals een gemalen biefstukjequote:Op woensdag 27 juli 2022 07:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het niks verontrustend was!
Biefstuk uit de printer een optie?
Leuk he. Die zijn echt leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Straks weer Een Huis Vol kijken. Zonet de aflevering van gisteren gekeken. Moet iedere keer weer lachen om dat zootje ongeregeld in Duitsland.
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk he. Die zijn echt leuk om naar te kijken.
Ja, dat je om je heen kijkt en zo blij bent met die rust. (mijn kinderen zijn de deur al uit).quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijk
Het zullen je buren zijn…ik zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Ik vind die choas terwijl ik in rust zit heerlijk
Middag Monk. Fijn dat alles in orde was. Ik heb sinds een paar jaar een Belgische tandarts, zooo lief en zacht. Daar ga ik bijna met plezier naar toe.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:02 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Naar de tandarts geweest voor controle, weer alles in orde, gelukkig.Maar dat is wel zoiets waar ik echt gewoon een week tegenop kan kijken. Vreselijk vind ik het.
![]()
Heerlijk dat het meeviel... Die tandartsangst ken ik... Brrr enge mensenquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:02 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Naar de tandarts geweest voor controle, weer alles in orde, gelukkig.Maar dat is wel zoiets waar ik echt gewoon een week tegenop kan kijken. Vreselijk vind ik het.
![]()
Klinkt alledrie goed.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een huis vol kijken
En ondertussen haken
En morgen logeren bij een vriendin
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Een huis vol kijken
En ondertussen haken
En morgen logeren bij een vriendin
Avondquote:
Dank je! Ik heb ook erg veel zin in morgen. Lekker de hele middag knutselen en in de avond waarschijnlijk een filmpje kijken oidquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Klinkt alledrie goed.En ook een goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |