deze man weetquote:Op maandag 18 juli 2022 21:06 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon je kleine pietje door het vuistje sjorren.
Heb je goed gedaan jaquote:Op maandag 18 juli 2022 21:15 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Goed weer meegebracht of nie dan?
Grote, grootte is wat anders. Mijn hersenen zijn gesmolten maar dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:14 schreef Rodgrod het volgende:
Ik geniet er anders wel van als er weer een grootte mijn passievrucht in gaat
Welke kloon is dit nou weer?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:14 schreef Rodgrod het volgende:
Ik geniet er anders wel van als er weer een grootte mijn passievrucht in gaat
Je moeder.quote:
Sorry ik heb hersenschade opgelopen door de deep throat sessie van gisteren.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Grote, grootte is wat anders. Mijn hersenen zijn gesmolten maar dat weet ik nog wel.
Heel verstandig .quote:
Dat was al duidelijk hoorquote:Op maandag 18 juli 2022 23:29 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Sorry ik heb hersenschade opgelopen door de deep throat sessie van gisteren.
Ga slapen, jongen, dat is beter.quote:
Oké, is goed, man, ik ga, slapen.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ga slapen, jongen, dat is beter.
brrquote:Op maandag 18 juli 2022 21:39 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat doe je opgefokt?
Tijd voor een stinkende vagijn!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:14 schreef Rodgrod het volgende:
Ik geniet er anders wel van als er weer een grote mijn passievrucht in gaat
Lees: zure sloot.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:14 schreef Rodgrod het volgende:
@Naardegallemiezen kan je wel meer verhalen over de SEH vertellenquote:Op maandag 18 juli 2022 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel verstandig .
Sommige mensen doen nog wel eens rare dingen als ze dorst hebben![]()
https://www.nieuwnieuws.n(...)gst-voor-zijn-vrouw/
[ afbeelding ]
Je vriend, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:05 schreef Aiciu het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd twerken op mijn gezicht, vind ik geil
Ik ken helaas dit soort voorbeelden via mijn vroegere schoonzusquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:naardegallemiezen kan je wel meer verhalen over de SEH vertellen
quote:Op maandag 18 juli 2022 23:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel verstandig .
Sommige mensen doen nog wel eens rare dingen als ze dorst hebben![]()
https://www.nieuwnieuws.n(...)gst-voor-zijn-vrouw/
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]Daar wordt het water alleen maar warm van.
Ik bedacht me onderweg naar huis dat bij temperaturen boven de 37 (zoals gisteren) je water juist koeler blijft in je rectum dan in de buitenlucht.quote:
Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:50 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik bedacht me onderweg naar huis dat bij temperaturen boven de 37 (zoals gisteren) je water juist koeler blijft in je rectum dan in de buitenlucht.
Als het buiten 40 graden is dan zal het water opwarmen tot 40 graden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Ik weet wel dat ik mijn ijsklontjes maak met warmer water omdat ze sneller bevriezen.
Maar die ijsklontjes stop ik dan weer niet in mijn anus. Klein gokje dat ze daar wel sneller zullen smelten
Anders ik wel hmmmmquote:Op maandag 18 juli 2022 23:14 schreef Rodgrod het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |