Ja maar het is wel lopen en gaat me vooral om het extreme verschil, iemand die kan lopen zou toch makkelijk een 2.15 moeten kunnen doen op de 800m ongeacht of het je afstand is of niet en lopen kan ze. Het lijkt wat dat betreft bijna op een gebrek aan conditie.quote:
Dat slaat nergens op compleet andere techniek en middelen, lopen is in principe lopen, enkel het tempo veranderd en de duur van de inspanning maar daar pas je het tempo op aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we komend weekend bij de mannen hoog en polshoog nog even vergelijken!
Vetter is op zich niet meer dan bovengemiddeld op de 200 hoor, zeker niet slecht, maar ook niet zo goed dat dat zich direct vertaalt naar beter duurvermogen op de 800 na zes zware onderdelen.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lopen en gaat me vooral om het extreme verschil, iemand die kan lopen zou toch makkelijk een 2.15 moeten kunnen doen op de 800m ongeacht of het je afstand is of niet en lopen kan ze.
[..]
Dat slaat nergens op compleet andere techniek en middelen, lopen is in principe lopen, enkel het tempo veranderd.
1 punt achter, maar ik denk wel dat Thiam meer progressie kan halen op de 800 op de forecast dan Hall.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voorbij Hall nu op de verwachting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |