Zelf maken natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2022 17:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe dan, je koopt het in een jute zak?
Is nog geen 2 minuten werkquote:Op maandag 18 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL ik zal even zelf saus gaan maken iedere dag als ik snel wil vreten
Knoflook roomsausquote:
Ik persoonlijk doe metquote:
Zo mentaal beoerkt zijn dat je dit niet weetquote:
Niet naar luisteren.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL ik zal even zelf saus gaan maken iedere dag als ik snel wil vreten
Tuurlijk is zelf maken lekkerder, maar na een werkdag heb ik daar vaak geen zin inquote:Op maandag 18 juli 2022 17:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Niet naar luisteren.
Altijd van dat vervelende volk dat telkens maar zegt dat je alles zelf moet maken
Wat een gedoe, ik wil gewoon die koelkast opentrekken en saus op m'n eten spuiten.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Knoflook roomsaus
Knoflook
Zure room
Peper
Zout
Bieslook (optioneel)
Knoflook persen en door de zure room roeren. Op smaak brengen met peper en zout. Klaar. Deze is lekker fris, vind ik zelf.
quote:Op maandag 18 juli 2022 17:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik persoonlijk doe met
Paar lepels griekse yoghurt
Heel klein beetje mayo
2 teentjes knoflook
Bieslook en/of peterselie
Heel klein beetje honing
(Ben geen chefkok)
Te veel gedoe, gewoon Calve kopen ipv die turk.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik persoonlijk doe met
Paar lepels griekse yoghurt
Heel klein beetje mayo
2 teentjes knoflook
Bieslook en/of peterselie
Heel klein beetje honing
(Ben geen chefkok)
Echt hè. Saus uit een potje? Gewoon zelf maken.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Niet naar luisteren.
Altijd van dat vervelende volk dat telkens maar zegt dat je alles zelf moet maken
Als je zusje bij mij is maakt zij altijd de sausquote:Op maandag 18 juli 2022 18:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alsof jij zo lang over je fapsessies doet
Ik doe het op basis van slasaus.quote:
Heb al tweemaal zwanger geweest na daar gegeten te hebbenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
@:vogeltjesdans heeft liever Jizzzz knoflooksaus. Van Rosario.
@:sfancta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |