Wowquote:Op maandag 18 juli 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Ode aan @:FranticDJ
Acclimatiseren kun je leren
Op een boot of in de kroeg
Met Franny wiebelen we genoeg.
Een lekker muziekje
Met een goed stuk vlees
Klaar is Kees
Below Deck is je favoriet program
Wanneer wordt jij kapitein
Dan komen wij aan boord en eisen toast met jam
Ik nietquote:
Ik heb nu 2 afleveringen binnen. Ik wacht nog even op meer. 2 is niet de moeite ik kijk die hele zooi in één keer afquote:
Ze doet het gewoonquote:Op maandag 18 juli 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Een lekker muziekje
Met een goed stuk vlees
Klaar is Kees
Ik binge ze ook het liefstquote:Op maandag 18 juli 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 afleveringen binnen. Ik wacht nog even op meer. 2 is niet de moeite ik kijk die hele zooi in één keer af
Ja volgens mij allemaal wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik binge ze ook het liefst
Stuk of 4 per avond
Below Deck sailing en down under al gezien?
Oh wacht dat is weer een serie één.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stuk of 4 per avond
quote:Op maandag 18 juli 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
Een lekker muziekje
Met een goed stuk vlees
Klaar is Kees
down under moet ik nog zienquote:Op maandag 18 juli 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stuk of 4 per avond
Bij deze is het je vergevenquote:Op maandag 18 juli 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Tis niet de beste
Maar het is ook warm
godverquote:
ga even in de KlaagSC kijken. zelfde verhaalquote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb je de SC van WKN nog niet gezien, die willen dit en dat soort weer. Keiharde onweer, extreme temperaturen enz enz
slide in die DM van Co de rood danquote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe heet moet het worden voor code rood?
check dit danquote:Op maandag 18 juli 2022 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe heet moet het worden voor code rood?
quote:Op maandag 18 juli 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
check dit dan![]()
[ twitter ]
zijn we een mietjes cultuur aan het kweken of wat?
Ik kon prima wandelen net. Scheelt wel dat RV laag is. Dus totaal niet benauwdquote:Op maandag 18 juli 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
check dit dan![]()
[ twitter ]
Ja het is ook wel prima dat er voor bepaalde zaken maatregelen genomen worden hoor maar het wordt wel ietwat overdreven allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kon prima wandelen net. Scheelt wel dat RV laag is. Dus totaal niet benauwd
net als met alles in de samenlevingquote:Op maandag 18 juli 2022 17:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het is ook wel prima dat er voor bepaalde zaken maatregelen genomen worden hoor maar het wordt wel ietwat overdreven allemaal.
Yepquote:Op maandag 18 juli 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
check dit dan![]()
[ twitter ]
ik doe alleen de 'ik moet' ritjes met de elektrische fiets. En dan gaat de ondersteuning alleen bij met tegenwind of regen. (Trap normaliter uit mezelf al 28km/h dus dan ondersteunt ie niet)quote:Op maandag 18 juli 2022 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Over mietjes gesproken, het lijkt wel alsof ik tegenwoordig de enige ben die nog normaal fietst. Iedereen lijkt aan de elektrische fiets
je lijkt maar niet toe te willen geven dat de rest gewoon harder fietst en dat je een oude lul begint te worden.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Over mietjes gesproken, het lijkt wel alsof ik tegenwoordig de enige ben die nog normaal fietst. Iedereen lijkt aan de elektrische fiets
De grap is dat ik ook jongeren op e-bike makkelijk bij kan houdenquote:Op maandag 18 juli 2022 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
je lijkt maar niet toe te willen geven dat de rest gewoon harder fietst en dat je een oude lul begint te worden.
Verschrikkelijk mensquote:Op maandag 18 juli 2022 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
End ie 'mama san' ookdie per se op de kop van de tafel moet zitten
Deze welquote:Op maandag 18 juli 2022 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ben nog niet zo onder de indruk van de 'kapiteins' van Below Deck
Kijk maar gewoonquote:Op maandag 18 juli 2022 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jaof
?
maakt nog geen geode kapitein
Doe ff linkjequote:Op maandag 18 juli 2022 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
voor de gein moet je dat wijf eens googelenlevert interessante reddits op
volgend jaar zit ze zelf in below deck med.. deze rijke tataquote:Op maandag 18 juli 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
Heerlijk een duik in het zwembad genomen
Man daar knap je van op
Was het maar zo’n feestquote:Op maandag 18 juli 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgend jaar zit ze zelf in below deck med.. deze rijke tata
slecht hequote:Op maandag 18 juli 2022 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus sandy de ultieme keutelterugtrekker
die is crazyyyyyquote:Op maandag 18 juli 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en die troela ook.. met dat strijkijzer onder de rookmelder![]()
wat een schizofreen kind
helft van drug gebruik is onder 30 +quote:Op maandag 18 juli 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.hvzeeland.nl/(...)b-gebruik-bruinisse/
zoveel vragen
ja ik zie dus al een opatje van 80 voor mequote:Op maandag 18 juli 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
helft van drug gebruik is onder 30 +
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
jaaa kom op kapiteintje
'dit draait om het leiderschap van de chief stew'..
nee man verrekte kut.. die zwartjoekel zit de boel te saboteren
Goud!!!quote:Op maandag 18 juli 2022 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Zal dit geplaatst worden?
[ afbeelding ]
heb dit zelf ook meegemaakt met kapiteins hoor.. meestal van die lui die zelf te dom zijn om te poepen en niet stevig in hun schoenen in hun functie staan. bang om beslissingen te nemenquote:
Ingezonden door: hemarookworstquote:Op maandag 18 juli 2022 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Zal dit geplaatst worden?
[ afbeelding ]
Sandy is echt de slechtstequote:Op maandag 18 juli 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb dit zelf ook meegemaakt met kapiteins hoor.. meestal van die lui die zelf te dom zijn om te poepen en niet stevig in hun schoenen in hun functie staan. bang om beslissingen te nemen
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
Heb jij je al opgegeven dan @:FranticDJ?
Voor een nieuw seizoen?
kijk'm flexen danquote:Op maandag 18 juli 2022 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
En mijn vaarbevoegdheid is te groot voor die jachtjes
naja het hypocriete is dat je dus na de zeevaartschool met schuiten van 400m aan de haal mag.. maar met een zodiacje mag je niet over neerlandsch wateren varen.quote:
Dan nemen we gewoon een grotere boot ,quote:Op maandag 18 juli 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het hypocriete is dat je dus na de zeevaartschool met schuiten van 400m aan de haal mag.. maar met een zodiacje mag je niet over neerlandsch wateren varen.
En ik een kamer met een bad.quote:
Die heeft DerRabbit natuurlijk al.quote:
Als @DerRabbit betaaldquote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft DerRabbit natuurlijk al.
Als hij niet kan betalen dan schenkt hij wel een deel van zijn harem voor een nacht.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als @:DerRabbit betaald
Dan wel ja
Maar ik hoef geen haremquote:Op maandag 18 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij niet kan betalen dan schenkt hij wel een deel van zijn harem voor een nacht.
Boefjequote:Op maandag 18 juli 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Het is even wachten totdat je ook niet meer makkelijk recensies kan schrijven op etos. Ik had op gall.nl jarne geleden ook al bij allerlei dure dranken aanbevolen om te mixen met colaEn nu moet je account hebben op Gall om een recensie te schrijven
En de lengte vd rokjes van het vrouwelijk personeel.quote:[ afbeelding ] Op maandag 18 juli 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wel ja
[lk land.
Even iets duidelijker,,,Welke suite, welk landgoed, welk land, hoeveel mensen, hoeveel maaltijden, hoeveel gangen per maaltijden, wat voor wensen
beter naaktquote:Op maandag 18 juli 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
En de lengte vd rokjes van het vrouwelijk personeel.
Dan komt hij helemaal niet meer toe aan zijn koninklijke verplichtingen.quote:
Duidelijkquote:[ afbeelding ] Op maandag 18 juli 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wel ja
[lk land.
Even iets duidelijker,,,Welke suite, welk landgoed, welk land, hoeveel mensen, hoeveel maaltijden, hoeveel gangen per maaltijden, wat voor wensen
zo rollen wequote:Op maandag 18 juli 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan nemen we gewoon een grotere boot ,
We zetten gewoon samen een nog betere below Deck neer
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo rollen we
en we noemen haar de Lady Viva
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo rollen we
En ik over het dek lopen met een parkiet op mijn schouder.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo rollen we
nee jij bent Maureenquote:Op maandag 18 juli 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik over het dek lopen met een parkiet op mijn schouder.
Wie? Ik ben een badeend.quote:
Vriend B00STER, ik mistte je al.quote:
Vriendquote:
Er zullen er weinig zijn die deze avond onder mijn vleugeltje willen slapen.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vriend![]()
Jij weet het wel te timen hè
Ik ga lekker acclimatiseren in bed
zweetveren?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zullen er weinig zijn die deze avond onder mijn vleugeltje willen slapen.
Ik sop bijna van mijn stoel af en ik ben niet eens een vrouw.quote:
kabbelend nest waterquote:Op maandag 18 juli 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sop bijna van mijn stoel af en ik ben niet eens een vrouw.
Zekers, straks gelukkig op kantoor met de airco.quote:
Ooit moet je naar huisquote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, straks gelukkig op kantoor met de airco.
Derde bakkie nuquote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
weet je wat nog lekkerder is!
Koffie genotjes
Zuipschuitquote:
Dan krijg je zo klap als je weer naar buiten komt. Dat vind ik ook altijd al als je in een winkel bent en je gaat naar buitenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, straks gelukkig op kantoor met de airco.
Hoe is het nu na je operatie?quote:
Koffiequote:
heb goede dagen, heb slechtere dagen. over het algemeen gaat het prima. van de week begonnen met afbouwen met paracetamol slikken want had niet het idee dat het nog nodig was. dat ging 2 dagen goed en toen ging die weer vervelend voelen.quote:
Nog maar even doorgaan dan met die paracetamol. Het is onnodig je zelf kwellen dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koffie
[..]
heb goede dagen, heb slechtere dagen. over het algemeen gaat het prima. van de week begonnen met afbouwen met paracetamol slikken want had niet het idee dat het nog nodig was. dat ging 2 dagen goed en toen ging die weer vervelend voelen.
morgen weer naar het ziekenhuis, gips eraf, hechtingen eruit, kijken hoe het ervoor staat, nieuw gips er om en door.
4 weken nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog maar even doorgaan dan met die paracetamol. Het is onnodig je zelf kwellen dan.
Hoelang moet je nog in het gips? Lekker broeien met dit weer of niet dan?
O dat is beter, dat broeien lijkt mij ook geen pretjesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
4 weken nog.
het is wel warm ja maar het valt me mee met hoe erg het aan het broeien is
Yup. en dan is het nog 6 weken niet sporten ermee. hakverhoging om het langzaamaan op te rekken. en daarna kan ik pas beginnen met kracht opbouwen ermee.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter, dat broeien lijkt mij ook geen pretjes
4 weken is nog een eindje, succes
Inderdaad een lang traject? Hoe is het gekomen? Ben je gevallen of verstapt?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. en dan is het nog 6 weken niet sporten ermee. hakverhoging om het langzaamaan op te rekken. en daarna kan ik pas beginnen met kracht opbouwen ermee.
lang traject
Hey DJquote:
Hey Haagsquote:
Morguh Mrslquote:
quote:
Is het veel te warm voorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn we al een siesta aan het houden?
Ik moet nog boodschappen doen en heb bijna geen drank in huisquote:
Flestaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen en heb bijna geen drank in huis![]()
Enkel een fles, maar die gaat pas op een speciaal moment open
Dacht ga lekker deze dagen liggend op de bank voor de tv doorbrengenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn we al een siesta aan het houden?
Ja dat is wel lekker, woon ook best in een groene buurt, bos is nog geen 500 meter hier vandaanquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
Was even naar winkelcentrum gelopen om wat te vreten te halen. Nog best wel te doen. Maar scheelt wel dat de route grotendeels beschut is met bomen. Voordeel van in een groene buurt wonen in de zomer
O dat is nog wel vol te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
22 graden binnen
geen airco niks
hofja die heb ik wel maar staat niet aan. mobiele unit dit dat
Hier op de fiets net boodschappen gaan doen. Op de fiets was het nog wel te doen maar zodra ik afstapte liep het zweet over mijn rugquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
Was even naar winkelcentrum gelopen om wat te vreten te halen. Nog best wel te doen. Maar scheelt wel dat de route grotendeels beschut is met bomen. Voordeel van in een groene buurt wonen in de zomer
Nog warmerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:10 schreef drakin het volgende:
Ik hoop dat het nog wat warmer wordt, het is echt veel te normaal zo. Gister koud gehad zelfs.
Dat is nu niet , maar warm vind ik het ook niet.
Zit je in de vriezer of zoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:10 schreef drakin het volgende:
Ik hoop dat het nog wat warmer wordt, het is echt veel te normaal zo. Gister koud gehad zelfs.
Dat is nu niet , maar warm vind ik het ook niet.
Ik pas niet in dat kleine vriezertjequote:
OOk niet met een beetje stampenquote:
Ik heb nog geen zin in ijs en vanmorgen buiten was het gewoon ook heerlijk.quote:
Als die leeg is misschien de helft?quote:
Smorgens en in de avond is het wel lekker, maar overdag zweet ik me al kapot als ik aan bewegen denkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin in ijs en vanmorgen buiten was het gewoon ook heerlijk.
Net heel even pruimen geplukt in de tuin, daar is het nu echt lekker warm.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smorgens en in de avond is het wel lekker, maar overdag zweet ik me al kapot als ik aan bewegen denk
Pruimenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Net heel even pruimen geplukt in de tuin, daar is het nu echt lekker warm.
Meteen de deur opengezet zodat het ook binnen wat warmer kan worden.
Ik moet nog wel wat zuurstof hebben, maar het is al van 24 naar 26 graden binnen. Lekker nu dusquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pruimen![]()
Ik houd alles dicht tot vanavond en laat het dan pas beetje door luchten.
Hier is het binnen ook rond de 25 graden, is wel genoeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog wel wat zuurstof hebben, maar het is al van 24 naar 26 graden binnen. Lekker nu dus
Ik heb een kleine tuin met 2 fruitbomen en veel fruitstruiken. Mispel, pruim, josta bes, braam, framboos, zwarte bes, witte bes, kiwi en dan nog wat kruiden en wat jaarlijks groentes, dit jaar heeft enkel de courgette het gered.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het binnen ook rond de 25 graden, is wel genoeg.
Heb je meer fruit bomen staan of alleen pruimen?
Soberso hebben FOK!kers geen sexquote:
Daar is het nu toch te warm voor.quote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt.. die zitten 24/7 op zolder
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is het nu toch te warm voor.
Was ook warm zeker met zulke tempraturen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Toen ik dit account aanmaakte woonde ik serieus in een studentenhuis op de zolder verdieping
ik woonde nog bij m'n ouders toen ik deze account aanmaaktequote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik dit account aanmaakte woonde ik serieus in een studentenhuis op de zolder verdieping
Ik huurde in de zomer een sauna iddquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was ook warm zeker met zulke tempraturen?
Lekker zwetenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik huurde in de zomer een sauna idd
Ik heb daar in de 2 zomers dat ik daar gewoond heb paar keer serieus in de tuin op een luchtbed geslapen met de gast die de kamer tegenover mij hadquote:
Lekker in de buitenlucht slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar in de 2 zomers dat ik daar gewoond heb paar keer serieus in de tuin op een luchtbed geslapen met de gast die de kamer tegenover mij had![]()
Kan ik niet meer, mijn balkon is te smal.quote:
Dat is wel jammer, was op zich dan ook wel een prima slaapplekquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer, mijn balkon is te smal.
Ik heb best wel vaak buiten geslapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, was op zich dan ook wel een prima slaapplek
Soms best lekker, behalve als er een zomer storm komtquote:
Of als het verplicht achter het station is.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms best lekker, behalve als er een zomer storm komt
Dat is niet aan te raden volgens sommige dames en heren van plezier. Dat kan behoorlijk pjnlijk wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of als het verplicht achter het station is.
Behalve als je dakloos bent en gedwongen buiten moet slapen terwijl de herfst en winter aankomtquote:
je maat welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier lijk ik helemaal niet op
quote:
Ik ben bij 11quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones EP 7 down
die voorstukjes.. teringgaat weer smullen worden
Nootjes die je eet terwijl je op een wipkip zit.quote:
Dan bel ik maar vast 112.....quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nootjes die je eet terwijl je op een wipkip zit.
Net boven de 37 hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook zo warm daar? Hier hebben we 39.7 aangetikt vandaag.....
Wie zich verbrand......quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones man man man brandblaren door willen prikken
Maar ik heb nog genoeg andere series om eerst te kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst Below Deck kijken
dan bijdehante opmerkingen maken
Beste blaren!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones man man man brandblaren door willen prikken
Telt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik heb nog genoeg andere series om eerst te kijken
idd, hamer vingers..quote:
Maar ik moet eerst nog Stranger Things afkijkenquote:
Zeker niet als je zoveel rauwe producten in handen hebtbquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd, hamer vingers..
maar dan nog.. nooit zelf brandblaren doorprikkendat is les 2 bij de cursus medical care
Nope eerst moet je below Deckquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik moet eerst nog Stranger Things afkijken![]()
ook dat iddquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker niet als je zoveel rauwe producten in handen hebtb
Je schrijft meerdere malen Stranger Things verkeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope eerst moet je below Deck
Below Deck med
Below Deck down under
En below Deck sailing
Had je maar een badeendje moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Een speedbootje met dit weer zou best fijn zijn.
Ik hoor ze hier over de IJssel gaan
Speedbadeendjequote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je maar een badeendje moeten zijn.
Neefje van Roadrunner.quote:
Kwakkwak.quote:
Dat maak jij er weer van.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou da's wel een vluggertje hoor![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van.![]()
Kwaak kwaak.
speedbootjes zijn voor korpsballetjesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Een speedbootje met dit weer zou best fijn zijn.
Ik hoor ze hier over de IJssel gaan
echt hé, als ik die stumpertjes zie varen op zo´n plas dan denk ik;quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
speedbootjes zijn voor korpsballetjes
Ok een enorme speedboot danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
speedbootjes zijn voor korpsballetjes
FrannyGod regelt het welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
[..]
echt hé, als ik die stumpertjes zie varen op zo´n plas dan denk ik;
niet gewoon een bulkcarrier hebben
Er wordt gekwakt gekwaakt.quote:
Als het maar snel gaat en verkoeling geeftquote:
Below Deck ?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft meerdere malen Stranger Things verkeerd![]()
Neeeeeehehehquote:
Heb je het overleefd vandaagquote:
Fransje Timmermans is al aan het zoeken naar de klimaatslachtoffers om te kunnen herdenken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het overleefd vandaag
De dag des doods ?
De dag is nog niet voorbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dag des doods ?
Ik hoop dat Fransje niet te hard zoekt dan.. schijn je ook een hartaanval van te krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Fransje Timmermans is al aan het zoeken naar de klimaatslachtoffers om te kunnen herdenken.
Ik leef al een paar jaar samen met een vrouw, dan kan een beetje warmte er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dag des doods ?
als ze weer eens uit de diepvries komt dan compenseert dat voor de temperatuur?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leef al een paar jaar samen met een vrouw, dan kan een beetje warmte er ook nog wel bij
Alleen wel kapot gezweet toen ik even de stad in ging.
Jij hebt lekker van het zwembad genoten las ik!
Gisteren. Vandaag verjaardag( niet van mezelf) en de vloerenboer weerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leef al een paar jaar samen met een vrouw, dan kan een beetje warmte er ook nog wel bij
Alleen wel kapot gezweet toen ik even de stad in ging.
Jij hebt lekker van het zwembad genoten las ik!
Zeker als ze ijsjes is gaan halenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze weer eens uit de diepvries komt dan compenseert dat voor de temperatuur?
Gefeliciteerd met de jarige!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren. Vandaag verjaardag( niet van mezelf) en de vloerenboer weer
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:
stoute jongenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ik ben een lief badeendje....quote:
Als ik klik is die wagen dan met roomboter of met frituurvet ingesmeerd?quote:
Bijnaquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik klik is die wagen dan met roomboter of met frituurvet ingesmeerd?
Ben jij een baddraakje geworden?quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:04 schreef drakin het volgende:
Kan het plaatje in de OP aangepast? Ik wil ook in het water dobberen
Zo even een ochtendwandeling. Heerlijk dit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Morguh☕️ Lekker even buiten koffie drinken. Nu is het nog te doen.
Hey GGquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo even een ochtendwandeling. Heerlijk dit.
Minder warm dan gisteren maar benauwder. Ja dat is minder.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG![]()
Ja nu is het nog te doen, straks is het weer warm gaat snel dat opwarmen vandaag weer
Vandaag 12 graden kouder dan gisteren dus het valt wel mee in verhouding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG![]()
Ja nu is het nog te doen, straks is het weer warm gaat snel dat opwarmen vandaag weer
Zo bekeken wel weer ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag 12 graden kouder dan gisteren dus het valt wel mee in verhouding.
Ja zou vandaag drukkend worden hequote:Op woensdag 20 juli 2022 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Minder warm dan gisteren maar benauwder. Ja dat is minder.
Hier geven ze aan 31 gr vandaag is ook wel een stukje minder dan de 39 van gisteren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag 12 graden kouder dan gisteren dus het valt wel mee in verhouding.
ALs het in de avond maar afkoelt en je lekker alles open kan gooienquote:
Om te plassen zekersquote:
Ik half 4.quote:
Klotuh is dat altijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik half 4.
En dan rond 0500 ofzo in slaap vallen terwijl om 0600 de wekker gaat
Soort vanquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je hebt er al 3 werkuren opzitten. Keurig.
Nee was gisteren beetje loom van de warmte dus vroeg in bedquote:
Ja was ook een dag om loom te worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soort van
[..]
Nee was gisteren beetje loom van de warmte dus vroeg in bed
Yup. Maar ja moest er wel echt uit. Anders ben ik te laat straks. Dat kan ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh is dat altijd
En dan slaap je zeker vast in dat eventjuhs
En in het weekend gebeurd het zeker niet dat je uit slaapt?quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Maar ja moest er wel echt uit. Anders ben ik te laat straks. Dat kan ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Nee. Als m'n kind me niet wakker komt maken om wat voor reden dan ook is uitslapen misschien een keer half 8 ofzo. Of ik moet heel gesloopt zijn dan wordt het een keer 0900 maar dat is uitzonderlijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En in het weekend gebeurd het zeker niet dat je uit slaapt?
Meestal ben je dan standaard vroeg wakker, die ingebouwde wekker
Vies benauwd vond ik hetquote:
Vandaag een drukke werkdag, het gaat gewoon door.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook een dag om loom te worden.
Dat zijn van die dagen dat je niet al te veel moet doen. Maar als je werken moet kan je niet altijd rustig aan doen
Ik zou niet weten waarom nietquote:
Niet bewolkt en weinig wind.. gek 24 graden nuquote:
Best te doen nu. Goedemorgen greysquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet bewolkt en weinig wind.. gek 24 graden nu
Gek moest gok zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Best te doen nu. Goedemorgen greys
Wanneer heb je vakantie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag een drukke werkdag, het gaat gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |