Huilend naar huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:13 schreef onlogisch het volgende:
United
Feyenoord
Fenerbahçe
Nantes
Zou een mooie loting zijn.
Ferencvaros toch ook??quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
Ik zou Arsenal wel leuk vinden, nooit geweest en dan ga ik een reisje toch overwegen.
Verder misschien Freiburg of Zurich
Dat lijkt mij één van de leukste tripjes.quote:
Als Villarreal v Fiorentina maar mogelijk blijft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:16 schreef hhh38 het volgende:
Die koppeling met de Conference League
Totaal onvolgbaar die loting straks
Ik ben ooit wat dagen opgetrokken met Ferencvaros hooligans in Sunny Beach (lol)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij één van de leukste tripjes.
Alleen hoef ik nergens op te hopen, geen speelronde tijdens de schoolvakantie helaas.
Als jij een kaartje voor me regelt.quote:
De medemens verdient een vleugje Fekir en Canales.quote:
Ik heb zelf geen SCC dit seizoenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als jij een kaartje voor me regelt.
Je relatie met Onlo jr. is nu bekoeld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen SCC dit seizoen
O nee Hongaren staan zeker niet bekend om hun gezelligheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ooit wat dagen opgetrokken met Ferencvaros hooligans in Sunny Beach (lol)
Dat waren geen heel gezellige lui, volgens mij moet je dat niet echt willen
Dan zal het wel zonder uitsupporters zijn. Alle vluchten vanuit nederlanden worden dan gecancelledquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |