asbak vol, nieuwe auto kopen.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:31 schreef Nine. het volgende:
Wassen![]()
Niet gewoon je kleren wegflikkeren zodra ze vies zijn
quote:Op maandag 18 juli 2022 12:46 schreef LordofLeaves het volgende:
De vuile was niet schoon laten likken door je hond.
Jij hebt geen hond?quote:
Je moet wat, als je de enige in huis bent.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:08 schreef Questular het volgende:
Als man weten welke wasmand je thuis hebt. Beta as fuck dit.
Er ontbreekt veel te veel info om hier wat zinnigs over te kunnen zeggen. Wellicht reden je ouders 50.000km per jaar en je opa nog geen 5000 en deden je ouders 5x per week de was i.p.v. 1x...quote:Op maandag 18 juli 2022 13:27 schreef Fer het volgende:
Mijn ouders en mijn opa oma kochten ooit dezelfde auto (Nissan) en dezelfde wasmachine (AEG).
Mijn ouders hebben de auto na 8 jaar en al aardig wat reparaties ingeruild en de wasmachine is na een jaar of 15 vervangen.
Mijn opa oma deden 23 jaar met de auto en de wasmachine hebben ze nog na 30 jaar.
Dus waar ligt het dan aan?
Mate van gebruik, mate van onderhoud, plus de variantiefactor.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:27 schreef Fer het volgende:
Mijn ouders en mijn opa oma kochten ooit dezelfde auto (Nissan) en dezelfde wasmachine (AEG).
Mijn ouders hebben de auto na 8 jaar en al aardig wat reparaties ingeruild en de wasmachine is na een jaar of 15 vervangen.
Mijn opa oma deden 23 jaar met de auto en de wasmachine hebben ze nog na 30 jaar.
Dus waar ligt het dan aan?
quote:Op maandag 18 juli 2022 13:35 schreef Werkman het volgende:
Ik gooi mijn was altijd in een oude speciekuip van de betoncentrale.
Ik denk nu al twintig jaar oud.
Doen alsof je een huisslaaf hebt terwijl je savonds gewoon zelf met een rubberen bal in je mond voor je wijf over de grond kruipt als een hond aan de ketting.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:08 schreef Questular het volgende:
Als man weten welke wasmand je thuis hebt. Beta as fuck dit.
Goh, heb je dat verhaal nooit gehoord van dat ze een lamp hadden uitgevonden die altijd bleef branden? Hoe sloop je je eigen verdienmodel, want nadat iedereen lampen heeft hoeft niemand ze meer te vervangen.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef LXIV het volgende:
Mijn moeder heeft een wasmand waar we nog foto’s van hebben dat ik als kleuter daar de sinterklaascadeautjes uithaalde. Dat is echt lang geleden. Hij is inmiddels verkleurd maar verder nog helemaal goed.
Ik moet iedere 3 jaar een nieuwe kopen omdat er scheuren in komen. Ik doe niks geks met die wasmand.
Blijkbaar worden die dingen nu opzettelijk zo gemaakt dat ze kapot gaan. Een enorme verspilling van geld en voor het milieu, nog los van de ergernis.
Ok MikeyTTquote:Op maandag 18 juli 2022 16:11 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Doen alsof je een huisslaaf hebt terwijl je savonds gewoon zelf met een rubberen bal in je mond voor je wijf over de grond kruipt als een hond aan de ketting.
Ja, ik kreeg hem indertijd mee naar huis.quote:
Goed verhaal BadtripBobquote:Op maandag 18 juli 2022 16:30 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Bedankt Iwanius
Doen we verder niks mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |